موضوعات داغ

بی وای دی F3 به زودی در ایران رونمایی می شود

عکس مطلب اول
در خلال نمایشگاه گوانگجو که خودروبانک حضوراً در آن شرکت داشت، یکی از خودروهای با اهمیت برای بازار ما بی وای دی F3 بود. این خودرو طبق گفته کارمانیا قرار است به زودی و در نمایشگاه کرمان رونمایی شود و از این رو برای ما از اهمیت قابل توجهی برخوردار است تا ببینیم چه خودرویی قرار است به زودی وارد بازار ایران شود.
بی وای دی F3 به عنوان خودروی سدان متوسط شهری از یک پیشرانه 1.5 لیتری بهره می برد و می تواند 107 اسب بخار و 145 نیوتن متر را تولید کند. طبق گفته ها این خودرو قرار است در بازه 60 میلیون تومان وارد بازار ایران شود که در این صورت رقیب مستقیمی برای خودروهایی نظیر چری آریزو 5 و یا ام جی 360 خواهد بود.

بی وای دی

بی وای دی F3

امکانات مختلفی روی بی وای دی F3 نصب شده که می توانیم به چراغ مخصوص روز، سانروف، سیستم استارت دکمه ای و یا دوربین عقب اشاره کنیم. البته قبل از این گویا کارمانیا نظر بیشتری روی مدل قدرتمند و هیبریدی تانگ دارد و شاید قبل از F3 شاهد حضور تانگ باشیم.
حال باید تا نمایشگاه کرمان صبر کنیم تا متوجه شویم این خودرو دقیقاً با چه امکانات و تجهیزاتی وارد بازار ما خواهد شد.

نظرات کاربران

8 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/9/11
خیلی خوبه که قیمتش 60 میلیونه ولی همه ماشینهایی که می خوان بیان یه قیمت پایین تر میگن بعد وقتی اومد قیمتش بیشتر میشه مثلا وقتی اومد میگن قیمتی زیر 70 میلیون تومان دارد که وقتی نگاه می کنی می بینی شده 69 میلیون!!!!
1395/12/8
آره والا همین جک اس 5 دنده ای نبود اوایل 75 میلیون قیمت خورده بود ولی الآن 84 میلیون!!!
نمی دونم مشکل از کجاست که ارزونی یا قیمت عادلانه به این ملت حرام شده!!
1396/9/2
قیمتش از 49 تا 52
1395/9/11
كارمانيا فعلا تاخير خيلي زيادي تو تحويل خودروهاش داره
1395/9/12
اقای محترم =
کارمانیا برای درست کردن خط تولیدش رکورد ایران رو جابجا کرده بعد بعد به نظرت تاخیر داشته اگرم داشته باشه قطعا قطعا دلایلی داشته وگرنه کارمانیا بهترین مونتاژ کننده خودرو در ایران هس
1396/5/5
به نظرتون این ماشین کیفیت و خدمات پس از فروش بهتری داره یا bestrun b30 ؟
1396/8/7
سلام
ضمن عرض خسته نباشید و تشکر از اینکه برای ملت احترام قائل هستید و سعی در اطلاع رسانی و کمک به انتخاب هموطنان عزیز هستید باید بگویم صنعت خودرو چین باسرعت در حال رسیدن به کیفیت خودروهای اروپایی و ژاپنی است از لحاظ ظاهر که واقعا در بعضی موارد بهتر نیز شده و در کل نیز با دریافت گواهینامه های بین المللی در سطح 5 نیز چیزی کم از رقبا ندارد بقول پسرم در پیربکس و متور نیز بقول پسرم حداکثر دو سال دیگر هیچکشوری قدرت رقابت با آنها را ندارد .
اما آیا واقعا من باز نشسته می تونم یک ماشین چینی داشته باشم چندین سال است که نتوانسته ام پژوی خودم رو درست حسابی تعمییر کنم چه رسد به خرید یکی جدید تر با تشکر و خسته نباشید
1396/8/30
دوستان من همین امروز قیمت رو از نمایندگی پرسیدم گفت 49/580 البته گفت فعلا تایم ثبت نام تموم شده!بنظر شما صبر کنم تا ثبت نام جدید یا اینکه برم سراغ بسترن B30 ؟
چون در انتخاب بین این دوتا دچار تردید شدم
ممنون میشم کسی راهنمایی کنه