موضوعات داغ

نیسان جوک نیامده گران شد! + جدول

عکس مطلب اول
اقتصاد آنلاین: شرکت جهان نوین آریا که این روزها به عنوان نماینده فروش و خدمات پس از فروش نیسان در بازار ایران شناخته می شود، دقیقا یک ماه پیش اولین گام برنامه فروش را برای نیسان جوک برداشت.
این شرکت نیسان جوک را در تیپ "اسکای پک" با قیمت 139 میلیون و تیپ "پلاتینیوم" را با قیمت 124 میلیون و تحویل 30 روزه عرضه کرد، ولی در بخشنامه جدید این شرکت نیسان جوک اسکای پک با 6 میلیون و نسخه پلاتینیوم با 1 میلیون افزایش قیمت عرضه می‌شود.
به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایران جیب، نکته سوال برانگیز این است که چگونه پس از عرضه نوبرانه این خودرو سریعا افزایش قیمت برای این خودروها اعمال شده است؟

جدول زیر تغییرات جدید قیمت نیسان جوک در ایران را نشان میدهد:

قیمت نیسان جوک

نظرات کاربران

9 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/9/15
جواب سوال اخر متن خیلی ساده است: به خاطر اینکه مملکت بی صاحبه همه دارن میخورن اینم میگه خوب چرا من بیشتر نخورم ما مردم هم که کلا تعطیل الان استقبال ۴ برابر بیشتر میشه به جای نخریدن
کلا ملت و دولت شادی هستیم همه با هم
1395/9/15
عزیز جان قیمت ارز رو در این چند روزه چک نکردی؟
1395/9/18
عزیز جون مگه درآمد مردم ایران به ارز هست که باید خریدهامون به ارز باشه ؟؟؟؟
1395/9/15
این مسخره بازیا واقعا تمومی نداره و آزار دهندس آخه مگه میوه ست که نوبر باشه همه چی تو این مملکت الکی گنده میشه خوب و بد هم نداره . همچین داستانایی میسازن از یه ماشین تا قیمتشو به عرش کبریا برسونن حالا اگه برند خوبی مثل نیسان هم باشه که دیگه هیچ میشه مثل افسانه ای به اسم ماکسیما که به طرز احمقانه و خنده داری از نیسان تیانا که از همون برند و جدید تر و زیباتر و مدرنتره حتی گرونتر میشه . ختم کلام تو مملکت دلالی همه چی تاکید میکنم (( همه چی )) الکی گنده میشه.
1395/9/15
آدم بره سوناتا 2014 شیییک بگیره می ارزه به این
1395/9/15
دوستان محترم در رده قیمتی 140 میلیون میتسوبیشی asx هم هست که طراحی اش از جوک بهتره ولی کیفیت هر دو عالی هستن
1395/9/15
:))))))))))))))))))))))) خوشبختانه این مدل نیسان تو مناطق ازاد زیاد شده و همه از کیفیت و ارزشش خبر دارن.شما یه توسان دست دوم بخری خیلی بیشتر از این ارزش داره.نه امکانات داره نه فضای داخلی بزرگی داره نه کیفیت داخلش دندون گیر.موتور قدرتمندی هم نداره.تنها برگ برنده اش شاید تکنولوژی ساخت موتورش باشه
1395/9/16
اين ماشين اصلا اين قيمت نميرزه درسته نيسان برند خوبيه ولي در حد خودش و مشخصات ماشين اول از اين که قيافه ماشين خاص پسنده و همگي پسند نيست دوم اين مشخصات ماشين با تيولي يکسان تازه از نظره ابعادي تيولي بزرگتره چرا بايد پول بيشتري بدم براي اين ماشين يا اگر بحث برند باشه رنو کپچر رو داريم بازم اين ماشين با اين قيمت شکست ميخوره در ايران..با اين که کيفيت بهتري داره ..ولي اگر موتورش پر قدرتر بود بله اين قيمت ارزش خريد داشت .
1395/9/17
آیا واقعا انسانی هست که 120 میلیون بده به این ماشین؟؟!! من موندم واقعا..