موضوعات داغ

هشدار وزارت صنعت به خریداران خودرو

عکس مطلب اول
روابط عمومی وزارت صنعت: وزارت صنعت، معدن و تجارت با صدور اطلاعیه‌ای درباره انعقاد قرارداد در قالب پیش فروش یا پرداخت وجه خرید خودرو به شرکت‌های فاقد مجوز پیش‌فروش از وزارت صنعت، معدن و تجارت هشدار داد. وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: برای پیشگیری از بروز مشکلات ناشی از عدم ایفای تعهدات شرکت‌های عرضه‌کننده خودرو اعم از تولیدکنندگان داخلی یا واردکنندگان و لزوم نظارت و کنترل بر عرضه خودرو به شکل پیش فروش و براساس ماده 5 آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو مصوب 28/ 1/ 1395 مجددا تأکید می‌شود پیش‌فروش خودرو صرفا پس از اخذ مجوز از وزارت صنعت، معدن و تجارت مجاز است. وزارت صنعت، معدن و تجارت از تمام متقاضیان خرید خودرو درخواست می‌کند تا از هرگونه انعقاد قرارداد در قالب پیش‌فروش خودرو یا پرداخت وجه به شرکت‌هایی که فاقد مجوز پیش‌فروش صادره از این وزارتخانه است، اکیدا خودداری کنند.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/9/22
واقعا لطف کردید آقای نعمت زاده که اطلاع دادید، چون ما اصلا و عبدا نمی دونستیم که نباید با شرکتای فاقد مجوز قرارداد ببندیم!!! شما اگه واقعا انقدر به فکر مردم هستید خواهشا رانت و انحصار فرقون سازا، و تعرفه واردات رو کم کنید!!!
1395/9/22
حاجى خب فروشنده هاى داراى مجوزو اعلام كنيد بدونيم ديگه. علم غيب كه نداريم.
1395/9/22
جالبه همین جوری میگه قرارداد نبندید.ما که نمیتونیم بریم نمایندگی بگیم مجوز دارین یا نه.شما باید نظارت کنین.حداقل کاری که میتونین بکنین تو سایت وزارت صنعت پیش فروشهای قانونی شرکتها رو اعلام کنین.یا یه نماد اعتماد برای اونا تعریف کنین.
1395/9/23
جناب وزیر اگه واقعا هدف خدمت به مردم هستش لطفا دست از حمایت های بی چون چرای از این مثلا صنعت خودرو سازی بر دارید و به برای رضای خدا بگذارید این کودک کهنسال با پاهای خود راه رفتن را تجربه کند