موضوعات داغ

منتظر خبرهای خوب از سوی لامبورگینی باشید + فیلم

عکس مطلب اول
همه چیز با یک اشکال ساده در سیستم کلاچ خودروی فراری آغاز شد و اگر همان زمان انزو فراری به جای پاسخی تحقیر آمیز، یک پاسخ محترمانه به فرچیو لامبورگینی می‌داد، شاید هیچگاه رقیبی سرسختی همچون لامبورگینی مقابلش قد علم نمی‌کرد. احتمالا همگی شماها می‌دانید که تاریخ لامبورگینی با ساخت یک خودروی 12 سیلندر اسپرت یعنی لامبورگینی GT 350 آغاز شد که همچنان یک مشوق اصلی برای تولید محصولات جدید لامبورگینی به حساب می‌آید.
شاید یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت لامبورگینی در میان مخاطبان و همچنین تداوم حیات آن در صنعت خودروسازی، تولید محصولات پرقدرت 12 سیلندر با چهره‌های خشن و تهاجمی باشد که خوشبختانه لامبورگینی تا به امروز محصولات مختلفی با پیشرانه‌های 12 سیلندر تولید کرده و همگی آنان به نوعی برترین محصولات لامبورگینی در دوره خود به شمار می‌روند. محصولاتی هچون لامبورگینی GT 350، لامبورگینی میورا، لامبورگینی کانتاش، لامبورگینی دیابلو، لامبورگینی مورسیه لاگو و در آخر هم لامبورگینی اونتادور که به عنوان محصولات اصلی لامبورگینی به شمار می‌روند و تاکنون مدل‌های فرعی مختلفی همچون لامبورگینی اونتادور SV برمبنای آنان تولید شده است.
حال با توجه به موارد ذکر شده، لامبورگینی اخیرا یک ویدیو کوتاه منتشر کرده که به صورت گذرا به نمایش اولین محصولات 12 سیلندر تا آخرین مدل آن که لامبورگینی اونتادور باشد، پرداخته است. اما مهم‌ترین نکته این فیلم جمله‌ای با مضمون "بعدی چه می‌تواند باشد" در انتهای ویدیو خواهد بود که نوید یک پرچم دار جدید 12 سیلندر را برای لامبورگینی می‌دهد.
در انتها لازم به ذکر است که این ویدیو درست چند هفته قبل از برگزاری نمایشگاه بین المللی دیترویت 2017 منتشر شده است، پس می‌توان منتظر خبرهای خوبی از سوی لامبورگینی در نمایشگاه بین المللی دیترویت 2017 باشیم. در ادامه خودروبانک شما را به دیدن این ویدئوی جذاب دعوت می‌کند.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/9/25
انزو فراری به فرچیو لامبورگینی میگه تو باید بری تراکتور سوار شی نه فراری... لامبورگینی هم میره شرکت خودشو تاسیس میکنه و اولین ماشینشو میزاره کنار یه تراکتور عکس میگیره. که الانم عکس سیاه سفیدش هست. سرچ کنید پیداش میکنید.
1395/9/26
خخخخخخخ
خبرهای خوب از لامبورگینی!!!!!!!!!!!!!!اونم ما منتظر باشیم:-@
عزیزجان سوتفاهم شده فکر کنم مگه اینکه منظورتون عاقازاده ها باشن!؟ما و لامبورگینی؟!؟!
ما خبر خوب سایپا و ایران خودرو هم از سرمون زیاده زورمون نمیرسه
شما حرف از لامبورگینی میزنی
خخخخخخخخ