موضوعات داغ

چری تیگو 5 فیس لیفت توسط مدیران خودرو رونمایی شد + فیلم

عکس مطلب اول
دیشب طی مراسمی در نمایندگی حیدری مدیران خودرو واقع در میدان فاطمی، چری تیگو 5 جدید که در حقیقت فیس لیفت مدل کنونی است رونمایی شد.
چری تیگو 5 فیس لیفت در دو نسخته اکسلنت Excellent و لاکچری Luxury عرضه شده که البته هیچ کدام از آنها از نظر فنی با مدل کنونی تفاوتی ندارد و اختلاف در ظاهر و تجهیزات بیشتری است که روی آنها نصب شده است لذا کماکان روی تیگو 5 جدید همان پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندر با حداکثر توان تولیدی 139 اسب بخار و 182 نیوتن متر به همراه گیربکس CVT نصب شده است.

تیگو 5 جدید

تیگو 5 جدید

اما به تغییرت مدل جدید تیگو 5 می رسیم. در ابتدا چراغ های جدید این خودرو که با 9 لامپ LED تغییر کرده به چشم می خورد و ظاهر بیرونی این خودرو را به روزتر کرده است. دو مدل لاکچری و اکسلنت تفاوت هایی در قسمت مشخصات رفاهی با یکدیگر دارند به طور مثال در مدل اکسلنت کیسه هوای جانبی SRS برای سرنشینان جلو قرار دارد که این مورد در مدل لاکچری نیست. و یا سیستم های پایداری ESP ، ASR ، DTC ، HHC و EBA از جمله تفاوت های مدل اکسلنت و لاکچری است. اما هر دوی این دو مدل به تجهیزاتی همچون سیستم کنترل فشار باد لاستیک های TPMS ، سنسور پارک عقب، سانروف کروز کنترل و صفحه نمایش 8 اینچی مجهز شده اند.

رونمایی از چری تیگو 5 فیس لیفت

رونمایی از چری تیگو 5 فیس لیفت

قیمت این دو مدل از چری تیگو 5 نیز در این مراسم اعلام شد که به ترتیب برای مدل اکسلنت 99 میلیون و 900 هزار تومان و برای مدل لاکچری 93 میلیون و 900 هزار تومان می باشد. مدیران خودرو اعلام کرده که توانسته حدود 12 هزار دستگاه از چری تیگو 5 را بفروش برساند و به نظر می رسد این فیس لیفت جدید از تیگو 5 بتواند این روند فروش را تداوم بخشد.
در زیر می توانید فیلم مراسم رونمایی از چری تیگو 5 فیس لیفت که توسط خودروبانک تهیه شده را مشاهده کنید:

نظرات کاربران

61 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/10/2
سلام دوستان.100 میلیون برای ایشون؟؟؟؟؟چری به زبان شیرین آذری یعنی لوچ.البته دور از ایشون.
1395/10/2
خداوكيلي قيمت ماشين چيني رو رسومدن به ١٠٠ تومان ؟ باور نكردنيه ها !!
1395/10/2
در کل ملت بدبختی هستیم که از آشغال های چینی رو نمائی می کنیم...خودشون هم قبولش ندارن
1395/10/2
۱۲ هزار کم عقل صد میلیون پول ماشین چینی دادن! پول ی اکسنت صفر یا مزدا ۳ در حد
1395/10/2
هر موقع از پشت به این ماشین نگاه کردم حس کردم که سر اولین پیچ چپ میکنه! اصلا ارتفاع و عرض ماشین با هم هماهنگی نداره!
1395/10/2
خیلی گرونه
کلاً مدیران خودرو خیلی قیمتاش بالاست
1395/10/2
100 میلیون واسه یه آشغال چینی ، فقط یه آدم احمق و دیوانه این کار میتونه انجام بده . دزدی هم حدی داره
1395/10/2
آشغاله. حیف 100میلیون پول. همون مزدا3 بگیری بسیار بهتره. همه در ایران یاد گرفتند بگن شاسی بلند. خجالت آوره این همه چشم و هم چشمی.
1395/10/2
تا وقتی که فرهنگ ملت در این حده که 100 میلیون پول به این آشغال میدن چه انتظاری دارین ... همین ماشینم از سرمون زیاده ... تازه تو صف هم وامیستن تا این شاهکار مهندسیو بخرن.
1395/10/2
سلام خدایی من 100 میلیون پول دور بریزم به این نمیدم کم مونده آشغال بعدی چری رو بدن 200 میلیون
1395/10/2
این ماشین 100 میلیون هم موتور mvm530 2000 که روی همه ماشین هاش می زاره مثل مدل های 550 یا x33 . ا.ن موقع اون موتور روی خود 530 درست کشش نداره البته با گیربکس اوتاتیکش هم سوارشدم بهتر از دستیش هست ولی اونم توی سربالای حال نداره خیلی، اگه کسی می خواهد پول پای ماشین چینی بده یا اینو بخره همون 550 شو بخرید که موتور و گیربکسش همینه ،قیمتش 50 تومانه ، 50 تومانش هم بزارید توی جیبتون.
ماشین های ام وام همه مدلهاش که من سوار شدم حتی x33 جدیدش کمک هاش مشکل داره و بسیار لق و شل هست که بیشتر بعد از خرید های کمک هاش ماشین رو عوض می کنند .از لحاظ طراحی هم خیلی ماشین دولی هست نسبت عرض و ارتفاع عقبش اصلا بهم نمی خوره.
100 میلیون برید تیوولی بخرید اقلا ...
1395/10/2
به این میگن دزدی توی توی ..... روز روشن.ما کجا داریم میریم پول ملی ما ار افغانستان بی ارزشتره
1395/10/2
من مطمئنم کسایی که میرن پول بی زبونشونو میدن این چینی های آشغالو میخرن به عنوان شاسی بلند ، سواد خودرویی ندارن . مثل ندیده ها و از روی چشم و هم چشمی و فقط برای اینکه بگن ما هم شاسی بلند سوار میشیم ، میخرن وگرنه با این پول انتخاب های بهتری هم هست . پول دور ریختنه اینکار
1395/10/2
یه حرفی دارم با اون دسته از عزیزانی که میخوان برای این ماشین قشنگ مشنگ صد تومن پول زحمت و دسترنجشون رو بدند : این ماشین خوشگله ؟ موتور قوی داره ؟ کیفیت ساخت بالایی داره ؟ برند معتبره ؟ تو دنیای خودرو واسه خودش اسم و رسمی داره ؟ایمنی بالایی داره ؟ آخه آدم عاقل صد تومن داری به چی پول میدی ؟ گیریم مولتی میلیاردر هستید و پولش براتون مهم نیست ...خوب ... اینهمه ماشین خوب تو این رنج قیمتی داریم ....صد تومن میدی برای ماشین چینی که از یه کیلومتری زار میزنه چینیه؟!!!!!!!!! بابا ایول .... دمتون گرم با اینهمه دست خیر .... ودم شما گرم چینی فروشان محترم با چیز فرض کردن مردم بدبخت ما ....ایشالا خدا یه روزی از دماغتون در میاره ...بفروشید این آشغالا رو.....
1395/10/2
باید این مدل رو جایگزین قبلی می کردند نه اینکه با قیمت بیشتر بفروشند!! در ضمن موتورش هم که موتور ام وی ام 550 و x33 است و به صرفه است همون x33 اتوماتیک رو بخریم
1395/10/2
درسته که الان همه دارن میگن آشغال چینی ولی چند سال دیگه سوار شدن همین آشغالای چینی میشه آرزو. شما سرعت پیشرفت چینی هارو در نظر بگیر. کمتر از 5 ساله دیگه میشن جز چندتای اول.
1395/10/2
زیباترین و باکیفیت ترین شاسی بلند واقعی ایران
1395/10/2
دوستان میخواستم بگم راجب ناسزاهایی که به خریداران این خودروی الکی گرون به بعضی هموطنانمون دادین کاملا حق دارین، ادامه بدین...
1395/10/2
قیمت صد میلیون براش مثل بقیه محصولات مدیران خودرو بالاست. ولی فروش دوازده هزار تایی هم رقم بالایی برای این خودرو محسوب میشه. فکر میکنم هم واقعی باشه. بر خلاف انتظار توی خیابان ها این خودرو نسبتاً زیاد دیده میشه. به نظر میاد که کیفیتش خوب باشه ولی در هر صورت با توجه به موتور و گیربکسی که استفاده شده یک مقدار توی خریدش باید تامل کرد. با این قیمت انتظار بیشتری لااقل در مورد موتورش میره.
1395/10/2
ما ایرانی ها فقط بلدیم حرف بزنیم، همین حرف ها رو هم راجع به ماشینهای کره ای میزدیم ولی الان اونا کجان ما کجا، الان هم چه خوشمون بیاد چه نیاد چین از ما جلو زده، همین الان هم هند داره ازمون رد میشه، ما هم داریم در جا میزنیم و پژویی میزنیم که هیچ نشونی از پژو نداره، پرایدی که هیچی از کیا نداره، سمند و دنا و تیبا هم که هیچی یه شاسی از یه جا گرفتن دارن در و گلگیرهای مختلف میندازن روش. مردم حق انتخاب دارن، باید به سلایق همدیگه احترام بذاریم قرار نیس همه از یه چیز خوشمون بیاد
1395/10/3
چخبره بابا 100 میلیون پول بی زبون و زحمت کشیده شده چرااا باید داد برای یه ماشین چینی که خود چینی جماعت سوارش نمیشن.....این همه گزینه های صفر و در حد صفر میشه خرید با 100 میلیون....تیوولی رو ادم باس ول کنه بره اینو بخره یا مزدا 3 و سراتو و فلوعونس و اکسنت ..... من باشم 100 میلیون رو بخوام اشین بخرم میرم سانگ یانگ تیوولی برمیدارم ...هم خوشکله هم برند هست هم اصالتی داره بالاخره هم توی اروپا فروش میره .....حداقلش چینی نیست که لقب اسباب بازی بهش بدن
1395/10/3
اکسنت که سواریش از پراید هم بدتره خیلی گرون میفروشن و مزدا 3 هم که معلوم نیس ملت جای روغن چی تو گیربکس میریزن که چند برابر مفت تر جمعش کنن.توهین نکنین به خودتون و بقیه مردم ازادن یه عده هم تو این کلاس انتخابشون این بوده و راضین .13000 تا تاحالا فروخته تو ایران.. چقدر هم صدا رو زیاد کردن ..
1395/10/3
ظاهرش قطعا بهتر از نمونه قبلی هست
1395/10/3
سلام دوستان...والا من که این ماشینو تا به حال سوار هم نشدم،،پس از کیفیت رانندگی و آشغال بودن یا نبودنش چیزی نمی گم...!
اما همه می دونن این ماشین درحدی نیست که بخواد فروش زیادی داشته باشه...
علت فروش زیادش به خاطر شرایط استثنایی فروش مدیران هستش
...۲۰ میلیون پیش پرداخت،،،تحویل ۱ روزه،،،اقساط سه ساله!!!...معلومه که هرکی عشق شاسی بلند داشته و پول پراید!...رفته ثبت نام کرده!
راستی من دوتا سوال دارم؛
۱. چرا اینقدر موتور این ماشین ضعیفه؟؟؟...با این موتور بدردنخور، چطور مدیران خودرو چنین قیمتی رو روش گذاشته؟؟؟
۲. فرق این ماشین با x33 s دقیقا در چیه؟؟...فقط ظاهر و امکانات بیشتری داره...پس چرا ۲۰ میلیون گرون تره؟؟
1395/10/3
ادمین عزیز کامنت من رو تایید کن . قیمت محصول فیس لیفت با مدل قبلی آیا فرقی داره و افزایش داشته ؟ من که میگم نه !!! حالا این دزدی مدیران خودرو و این افزایش قیمت دلیلش چیه ؟؟ خدا میدونه
1395/10/3
خاک تو سرتون :)
ماشین بخوره تو سرتون با اون موتور اشغالش.
لیاقت ندارین بی .... یه موتور قوی و جدید بندازین روش اونم با این قیمت.بخدا اون دنیا هم هستا کم بخورین
خیلی ببخشیدا این لحنو به کار میبرم ولی دیگه شورشو در اوردن
1395/10/3
خودرو بانک عزیز بقیه که از من تند تر نوشتند مگه من چی نوشتم که نظرم رو نشان نمی دید؟
1395/10/4
چقد حرف میزنید شماها.. نمیدونم این ماشین فلانه..صد میلیون پول بی زبون و از این چرندیات...
پول خودشونه میخوان تخم مرغ کنن بزنن به دیوار به شماها چه..!؟
شما ها امثال شماها یا ندارین حسودیتون میشه..
یا اگه بیشتر دارین برین بهترشو بخرین نوشه جونتون
دیگه به بقیه چیکار دارین...
گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه پیف پیف بو میده...
1395/10/4
متاسفانه اون عزیزی که اینو با این قیمت میخره ، از اونی که ام وی ام 110 میخره هم وضعش بدتره! بنده خدا!
1395/10/4
خدمت آقایی که ادعا داره سواد خودرویی بالایی داره عرض کنم شما گویا چند سالی از واقعیات دنیای خودرو عقب تشریف دارید. همین کره ای ها چند سال قبل خودروهاشون بی کیفیت بودن ولی پیشرفت کردن ولی یکی مثل شما اگه بخواد با اطلاعات 25سال قبل قضاوت کنه به خریداران ماشین کره ای فحش میده .شما هم بهتره خودتو آپدیت کنی. ماشینهای چینی امروز با 5 سال پیش فرق دارن.
1395/10/4
روزی خواهد رسید که ماشین چینی باقیمت 500/600 میلیون وارد ایران کنند
1395/10/4
ماشین خوب و خوشگلیه ،
1395/10/4
اینهمه مسخره بازی برای رونمایی از یک ماشین چینی ؟؟؟!!!!!
چهل سال پیش کادیلاک میساختیم ، البته مونتاژ میکردیم ، که هنوز آدم میبینه حظ میکنه . اونوقت حالا برای یک ماشین مزخرف چینی باید اینهمه ادا و اطوار درآورد .
1395/10/4
اقای حسام من کاملا به نظرتون احترام میزارم ولی با احترام چرا کاسه داغ تر اش شدین؟
حقیقت تلخ است خباین ماشین هم به قول ترک ها خر همون خره فقط ........
بعد هم میگن جهان سومی به ما برمیخوره
منم حرفو میندازم زمین صاحبش برداره.جز این که ظاهرش فرق داره و دوتا اگزوز در اوردن شد با 5 سال پیش فرق داره؟
اصلا اقا من تسلیم این خوبه حق ماس اینو سوار شیم
1395/10/6
بله با حرفتون موافقم...
ولی اگه بیایم با خودروهایی داخلی خودمون در نظر بگیریم میبینیم که این به همشون شرف داره و ارزش خرید داره..
این درسته ارزش 100 میلیون پول نداره ولی ارزش خرید داره نسبت به خوردهای داخلی..
آیا بنظرتون ی حلب با چهار تا چرخ ارزش 20 میلیون پول داره!؟
بعدشم بعضیا میگن با 100تومن گزینه های بیشتری هست.. خب بیان بگن چه مدلی؟!
حتما منظورشون ماشین دست دوم هست.. کارکرده بقیه بخریم سوار شیم.. اگه با این قیمت بخوایم ی شاسی بلند بخریم باید دنبال مدلای قدیمی سال 2008 تا 2011 باشیم... خب این خوردها باید هر ماه تعمیر کرد..به خودت که میای میبینی دوبرابر پولی که دادی خرجش کردی.. خب از اول ی انتخاب درست و بصرفه داشته باشیم بهتر نیس!؟
1395/10/4
ی اشغال ب تمام معنا..حیف پول
با 100میلیون گزینها بهتری هست
اصولا کسایی که پول میدنپای این اشغالای چینی ازپراید سواری یباره رسیدن به این فکرمیکنن خبریه
البته ببخشیدا خلایق هرچه لایق
سوارماشین ژاپنی -اروپایی-امریکایی بشید دیگه هیچ وقت به اینا نمیگیدماشین
تازمانی که مردم عقلشون به چشمشون باشه واین اشغالارو بخرن وافتخارکنن هیچ وقت نمیتونن سوار یه ماشین خوب معتبر جهانی بشن
ازماست که برماست
1395/10/5
جزو خودروهای باکیفیت در ایران شده
خیلی طرف دار داره
ظاهر و داخلش خیلی جذابه ...
1395/10/6
سعی کنید 1 مقدار سایر گزینه های داخل بازار رو هم بررسی کنید و واقع گرایانه تر نظر بدین . هر کاری کنید گزینه های چینی برای ما ایرانیا اجتناب ناپذیر هستند و و در نظر داشته باشید درصد خرابی این خودرو خیلی خیلی پایینه . اکثر کامنت های نوشته شده ادم رو یاد اون داستان میندازه که تا 7-8 سال پیش همه می گفتن ماشین اتومات خراب میشه !!!! چون قبل از انقلاب ماشین های اتومات امریکایی خرابی داشتن و هنوز ملت با خاطره 30 قبل داشتن نظر می دادن
1395/10/6
ماشین خوبیه ولی هیکل قناسی داره قیمتش اصلا خوب نیست نود و نه ملیون چه خبره !!!!!!!! ادم میره یا هایما میخره یا جک این دو تا که بهتر از این ماشین هستن امکاناتی که هایما و جک دارن این نداره !!!!!
1395/10/15
هم اسمی عزیز توجه داری ک 0 تا 100 هایما 19 ثانیه ست همین دلیل یعنی موتور ضعیف از چندتا از دوستان درمورد جک پرسیدم گفتم ک توربو بیشترمصرف سوخت رو برده بالا کیفیت خیلی پایینی داره و گیبرکسش بعد از ی مدت صدا میده ولی از هرکی درمورد تیگو (نسخه قدیمی همین) پرسیدم گفتن ک کیفیت بالایی داره و تنها مشکلش اینه ک توی سر بالایی اگر ماشین پر باشه اونجور ک لازمه بالا نمیره و یکم دور گیریش پایینه من پیش نهادم ب عنوان یک محقق تیگو هستش چونکه با کیفیت ترین ماشین زیر 100 میلیون شناخته شده ولی هری درمورد قیافه ی سلیقه داره و نمیشه ظر خودمون رو ب دیگران تحمیل کنیم
1395/10/6
خیلی بهتر از قبل شده
خیلی آپشناش بروز شده
1395/10/6
سلام به همه دوستان
بنده حدود ۵ ماه هست که تیگو ۵ دارم و با توجه به اینکه سانتافه ۲۰۰۹ و وراکروز ۲۰۱۰ و سانتافه ۲۰۱۵ داشتم بنظرم ماشین خوبی میباشد و مصرف داخل جاده با سرعت مجاز ۱۱۰ بسته به نوع مسیر از ۷.۵ تا ۸.۲ متغییر می باشد و داخل شهر با توجه به ترافیک از ۸.۸ تا ۹.۵مصرف دارد با توجه به حجم موتور و وزنش مصرفش معقول است
چون گیربکس cvtاست رانندگی بدور از هیجان دارد و دارای شتاب اولیه معقولی میباشدصفر تا صدش در حدود ۱۲.۹۵میباشد
نفوذ صدای موتور به داخل کابین کم‌و قابل اغماض است ولی هنوز در این مورد با ماشینهای کره ای فاصله دارد
در پایان عرایضم به این مورد اشاره کنم قبل اتقلاب کسی تو کشورمون بغیر ماشینهای امریکایی ماشین دیگری سوار نمیشد بعد انقلاب ماشینهای ژاپنی شد گل سرسبد تا اینکه از سال ۷۳ ماشینهای کره ای مثل هیوندایی اکسل و اکسنت و دوو وارد شد و در زمان ورودش کسی مشتاق به خریدش نداشت ولی الان شده گل سرسبد و ادامه ماجرا .....
1395/10/7
من چندین بار این خودرو را سوار شدم، کیفیت خودرو واقعا بالا بود.
1395/10/7
تیگو 5 به نسبت محصولات کمپانی های دیگر در رنج قیمتی مشایه دارای کیفیت خوبی در متریال داخلی می باشد.
1395/10/8
یعنی واقعا کی میخواد تیوولی روبزاره بیاد اینوبخره،؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
1396/1/26
داداش جان عزیز تیولی رو باید رقیب جک بژاری نه تیگو اون متورش 1600 . این 1971 اون عشقبش خیلی زشته مسل داستر هست و کلا از لحاظ قیمتش خیلی قیمتش بالاست تیولی قیمتش باید 80 باشه نه 95 اول قیمتارو قدرت حجم و تممیه اپشن عارو برسی کن و بد حرف بزن من خودم تیولیذفیس لیفت دارم یه ما خریدم خیلی خیلی راضیم بنظر من باید با توسان و اسپورتیچ رقیبش کنی تیگو رو
1395/10/12
با سلام خدمت دوستان. کاش حداقل اینو یاد بگیریم به انتخاب دیگران احترام بزاریم. من نه خودم اینو دارم نه میخرم ولی به تمامی افرادی که خریدن یا قصد خرید دارن احترام میزارم. ماشین بدی اصلا نیست و تفاوت خیلی فاحشی با خودروهای خوب بازار ما نداره. یکی از برگ برنده های این ماشین نوع فروش این ماشین که واقعا خوبه و دوستان بهتر یکم زبونمون را بهتر کنترل کنیم و به انتخاب عزیزانی که پول پیش محدود دارن احترام بزاریم. با اون پول پیش باید از محصولات داخلی با کیفیت به مراتب پاییتر استفاده میکردن
1395/10/15
نسبت به مدل قبلی ظاهر جذابتری داره. امکاناتشم برای این پول به نظر خوب میاد.
1395/10/15
اقا بین ماشین های شاسی بلند زیر 200 میلیون واقعا خوبه و آپشن های زیادی داره
همین چیزا توی ماشین هست که باعث میشه آدم احساس امنیت بکنه
عموی من 2 ماه پیش یکی از اینا خرید و خیلی هم تا الان ازش راضی هست
باید برم باهاش صحبت کنم بیاد اونو بده فیس لیفتشو بگیره خخخخخخخخخخخخخ
1395/10/15
من الان سوارش شدم ماشین خوبیه کیفیتش عالیه و اصلا ماشین چینی نیست و توسط کشور های دیگر مثل المان قطعاتش ساخته میشه و یک مهره چینی هم توش نیست پیشنهادم اینه که هرکی میخواد بخره شک نکنه
1395/10/15
دوستان عزیز برای خرید وارزش یک ماشین من پیشنهاد میکنم به فروش ماشین در کشور امارات ومیزان قیمت گذاری توسط ان کشور مراجعه کنید الان تیگو 2017 در امارات قیمتش 65000درهم هست که از قیمت سراتو 2017 که 63000درهم هست هم بالاتره خواهشنا یکسری به ارزش قیمت گذاری خودرو تو دوبی بزنید
1395/10/16
سفیدش رو دوس دارم
1395/10/26
سلام و عرض احترام
دیروز 95.10.24 رفتم نمایندگی مدیران خودرو پل چوبی و درخواست تست و روندن تیگو 5 جدید رو ازشون کردم و واقعا محترمانه برخورد کردن و این اجازه رو دادن، حالا نتیجه بررسی رو خدممتون عرض میکنم:
- اولا ماشینی که تست کردیم ، ماشینی تحویل گرفته شده برای یکی از مشتریان بود و این خیلی بی انصافیه که ماشین صفر کیلومتر و آب بندی نشده یه مشتری رو بدن به دیگران تا هرطور که میخواد روش تست انجام بده و گاز بده و بهش فشار بیاره.
- من خودم 206 اتومات دارم ولی مدتیه قصد تعویض دارم و چندین بار بعنوان خریدار (البته فقط به قصد تست کردن) وقت گذاشتم و رفتم و توسان و اسپورتیج فروشندگان شخصی رو بازدید کردم و سوار شدم و خواهشم اینه شما دوستان قبل تصمیم گیری فقط یکبار اینکار رو بکنید.
- واقعا تیگو 5 با اختلاف خیلی زیاد عملکردی پایینتر از توسان و اسپورتیج داره. به هیچ عنوان صدای موتور و نرمی و کمی صدای موتور توسان و اسپورتیج رو نداره، هندلینگ به مراتب پایینتر نسبت به توسان و اسپورتیج داره و صدای موتور خیلی بیشتر داخل اتاق میاد و ضربات چرخها خیلی داخل اتاق صدا میده و نرمی حرکت اصلا با محصولات کره ای و به هیچ عنوان با محصولات ژاپنی قابل مقایسه نیست و ضعیفه.
- عملکرد دسته دنده بسیار بد بود و تعویض حالات دنده خیلی ضعیف و با صدای بدی انجام میشد و اصلا نرمی و دقت عملکرد دسته دنده توسان و اسپورتیج رو نداشت. عملکرد ترمز دستی هم خیلی پایین بود.
- کیفیت قطعات تزیینی، دکوراتیو و پلاستیکی نمونه ای که به مشتریان تحویل میدن (نمونه ای که متاسفانه مال مردم بود و برای تست به بنده دادن) با نمونه داخل نمایشگاه و مدل ویترینی به شکل ملموسی فرق داشت و کیفیت پایین تری داشت و این یک ظلم و جفا در حق مصرف کننده هست.
- شاید این ماشین به اندازه خودش خوب باشه ولی مطمینا اصلا قابل قیاس با توسان، اسپورتیج، مزدا و میتسوبیشی و ... نیست و تمنا دارم هموطن های عزیز فریب افرادی بی تجربه یا دروغگو که توی این سایتها میان و تعریف بیجا میکنند و ادعا میکنند که سانتافه و سوناتا و ... داشتند و الان تیگو5 دارند و خیلی راضیند، رو نخورید. منم داشتم اشتباه میکردم ولی خداروشکر هرطور بود این ماشین رو تست کردم، اینا که تعریف بیجا میکنند همه دروغ میگن یا نمیتونن به اشتباهشون در خرید تیگ 5 اعتراف کنند. این ماشین تیگو 5 در حدیه که اگه فقط یکبار یه ماشین کره ای یا ژاپنی یا اروپایی سوار بشید کاملا تفاوت و کیفیت بسیار پایینترش رو متوجه میشد . پس ریسک نکنید و فقط فقط یکبار برید توسان یا اسپورتیج یا رنو یا مزدا و ... سوار بشید و بعدش تصمیم بگیرید.
- به اعتراف اکثر مصرف کنندگان و فروشندگان تازه این تیگو5 کیفیترین و بهترین محصول چینیه و از جک S5 و سایر محصولا بظاهر لوکس چینی بهتر هست !!
- دوستان قطعا شما 100 میلیون تومان رو با زحمت فراوان بدست آوردید و انصافا مبلغ زیادی هم هست، ولی شک نکنید بعدا این ماشین تیگو5 یا سایر محصولات چینی رو بسیار به سختی میتونید بفروشید چون اولا بعد یکی دوسال به لحاظ ساختار و موتور و اتاق شدیدا افت میکنه و ثانیا هرکسی که خودش رو متقاعد کنه که ماشین چینی بخره، مثل شما میره صفرش رو میخره و بعیده بخواد مدل های کارکرده بخره.
امیدوارم موفق و موید باشید
1395/10/27
دوست عزیز اسپورتیج و توسان 180 میلیون تمن پول نقد میخواد من خودم پرشیا داشتم و فروختم یکم دیگه گذاشتم روش 50 تمن شد دادم به شرکت ماشینو خریدم (قسطی)و به نظر من که عاالیه البته نظر شما هم قابل احترام هست! با این پول میتونید یه شاسی بلند چینی بخریدیا برین یه ماشین خارجی 7تا9ساله بخرین که تو خرج افتاده
1395/10/29
من به شما تبریک میگم که این اشتباه بزرگ رو مرتکب نشدید و بالاخره با نشستن پشت فرمان خودرو یه بنده خدای دیگه اونم بدون حضور و اطلاعش! که کار خیلی زشتیه برای نمایندگی نه جنابعالی متوجه شدید که باید بجای ۱۰۰ میلیون تومن ۱۸۰ میلیون تومن بدید و اسپورتیج و توسان سوار شید. یه مشکلی هست. خودرویی که تو نمایندگیه تحویلش یک روزه اس. یعنی وقتی خریدار میره واسه خرید خودرو بهش تعلق میگیره و میتونه با خودروبر برای پلاک اقدام کنه. تحویل خودروهای مدیران مثل سایر خودروها اگر از طریق نمایندگی صورت گرفته باشه باز هم در اداره تحویل به مشتری تحویل میشه نه نمایندگی! چطور شما تونستی تفاوت کیفیت رو بین خودروی نمایشگاهی و ویترینی با نمونه تحویلی تشخیص بدی در حالی که سوار یک ماشین شدی و حتی اگر فرض بگیریم که یک ساعت قبل داخل خودروی ویترینی نشسته باشی باید تصور کنیم اول سوار بنز شدی بعد با پراید تست درایو گرفتی که انقد خوب متوجه تفاوت کیفیت شدی. در آخر هم خوب دقت کن; " در کشوری زندگی می کنی که همون اندازه که ادعای تو خالی وجود داره فقر هم وجود داره، فقر فرهنگی که باعث میشه اول سعی و خطاهای ژاپنی، بعد کره ای و حالا چینی ها روی ما آزمایش بشه".
خوش باش و راستگو
1396/4/4
:| چی میگیییییییییییی؟؟؟
1395/11/17
با سلام خدمت دوستان عزیز بنده به عنوان یکی از نمایسگاه داران خودرو در کرمان که تمام ماشینای چینی کره ای سوار شدم.اولا خیلی مسخرست که اسپرتج با تایگو مقایسه میکنید.اون ماشین 183تومن الان قیمتشه.پس توقع دارید نرم بی صدا نباشه.من خودم تیولی داشتم 3ماه سوار شدم ماشین خوبیه.ولی بخاطر موتور 1600سی سی خیلی ضعیفه.وهلدینگ خوبی هم نداره.دیگه هیچ مشکلی نداره.خیلی کم سوخت کم استهلاکه.الانم یه تایگو 5دارم با یه اریزو 5که دست خانومم هست.تایگو خیلی بهتر از تیولی هسته قیافشم بهتره.یه بار رفتم تهران به بارم بندر.اخرین بارم مشهد رفتم.خیلی ماشین خوب کم سوخت بی دردسری هست.اریزو هم ماشین خوبیه!3ماه هست خریدم بیشتر تو شهر می چرخه خیلی ماشین نرم بی صدایی هست.تمام محصولات ام وی ام خوبن.فقط لیفان ایکس 60خیلی ماشین مزخرفیه.ممنون
1395/11/23
تایگو؟؟؟؟؟
1395/11/29
یعنی فقط اینو می خوام بگم که خاک بر سر ایرانخودرو و سایپا و تمام
1395/12/8
هر ماشینی رو باید نسبت به هم رده های خودش مقایسه کرد.نه این‌که تیگو رو نسبت به اسپورتج.کسایی که مقایسه اینجوری میکنن حتما سوناتا رو هم با پورشه مقایسه میکنن!!!این ماشین نسبت به امکاناتش و مبلغش ارزش خریدن داره.مصرف سوختش خیلی کمتر از اس۵ هست.۵ ستاره ایمنی داره.و از نظر کیفیت از هم رده های خودش مثل جک اس۵ و هایما و بی وای دی بهتره.و کاملا ماشین بروزی هست.ماشینایی مثل جک دیگه تو کشور سازنده هم تولیدش متوقف شده.تو ایرانم که اومده سرنوشتش میشه مثل پژو و پراید.که تا ۱۰۰۰ سال بوون تغییر میمونه.
1396/1/4
با سلام
عزیزان اگه دقت به همه ی نظرات کنیداکثر نظرات بی منظقه
ماشین لامبورگینی و همین تیگو جفتشون یه وظیقه دارند مفعهومی که می خوام برسونم اینه بزای خرید ماشین تا یه حدی باید بودجه گذاشت ربظی هم به در امد نداره اگه از یه حدی بیشتر بشه بی شک دارین اسزاف می کنید به نظر من تیگو تمام نیازی که یه انسان سالم بزای رانندگی نیاز داره رو بر اورده می کنه ماشین از هر لحاظ که فکر کنید عالی وشما رو راضی نگه می داره قدرت موتور شتاب هندلینگ وسایر همه چیز به انداره هست و هیچوقت به خاطر تفاوت های اندک هزینه اضافی نپردازید اینو بازم تکرار میکنم برای هر چیزی اگه از استاندارد خودش هزینه بیشتر بدین به قران شک نکنید که اسرافه و دارین اشتباه می کنید با همون هزینه اضافی می تونید کارهایی انجام بدین که از لحاظ ارزش قابل قیاس نیستند وکلام اخر همیشه یکی از ملاک هاتون ارزش باشه یا علی