موضوعات داغ

وجود مشکل ایمنی در 50 هزار خودروی مرسدس بنز

عکس مطلب اول
مرسدس بنز به زودی یک فراخوان برای تعداد زیادی از محصولاتش انجام خواهد داد که دلیل آن وجود یک نقص ایمنی بسیار جدید در این خودروها است.
به گزارش سازمان امنیت بزرگراه‌ها و ترافیک ایالات متحده، مرسدس بنز اعلام کرده است که سیستم تشخیص وجود سرنشین در صندلی که در خودروهای شاسی بلند این شرکت وجود دارد به طور اشتباه کالیبره شده است. بنابراین زمانی که یک سرنشین بالغ بر روی صندلی جلو نشسته است این سیستم به اشتباه تشخیص می‌دهد که این سرنشین یک کودک است و به همین دلیل اقدام به غیر فعال کردن ایربگ می‌کند.
این مشکل در ۴۷ هزار و ۷۹۹ دستگاه از محصولات مرسدس بنز وجود دارد که شامل مدل‌های GLE و GLS های تولید شده در سال ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ هستند. حتی مدل‌های AMG این خودروها و خودروی GL350 و GL550 نیز دارای این ایراد بوده و شامل فراخوان می‌شوند.
خوشبختانه رفع کردن این نقص ساده بوده و تنها نیاز به انجام تغییرات نرم افزاری در خودروها است. این فراخوان به احتمال بسیار زیاد از همین ماه اعلام خواهد شد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/10/17
این مساله در ایران مانند لطیفه است!!!! این همه به مسئولین سایپا و ایران خودرو گفتند کیفیت محصولات رو افزایش دهید ولی به........حساب نمی‌کنند!
1395/10/23
خب برادر بنز کمتر آپشن بزار . خودتو پاره کردی از بس آپشن چپوندی تو ماشین 😄