موضوعات داغ

کمری 2018 در دیترویت معرفی شد + فیلم

عکس مطلب اول
پیرو پیش نمایشی که در هفته آخر آذرماه سال جاری منتشر شد، همانطور که انتظار می‌رفت کمپانی خودروسازی تویوتا در نهایت از جدیدترین مدل تویوتا کمری در نمایشگاه بین المللی دیترویت 2017 رونمایی کرد تا آغازگر فصل جدیدی برای سدان‌های خانوادگی خود باشد.
به لطف معرفی رسمی تویوتا کمری 2018 و انتشار گالری تصاویر آن، می‌توان چهره کامل نسل هشتم خودروی سدان معروف و پرفروش تویوتا را مشاهده کرد و به نسبت مدل‌های قبلی خود متحمل تغییرات بسیار زیادی شده است که در این میان می‌توان به مجموعه سپر کاملا جدید با ورودی‌های هوای بزرگ و یک تکه، جلوپنجره‌ای متفاوت با لوگوی آبی رنگ، چراغ‌های پیشانی کشیده و در نهایت بدنه‌ای حجیم‌تر به خصوص در طراحی کاپوت موتور اشاره کرد که باعث شده این خودروی سدان خانوادگی کمی هم اسپرت جلوه کند.

کمری 2018

قبل از این برای بخش مولد قدرتی هم گفته شده بود که تویوتا از پیشرانه‌ای 2 لیتری چهار سیلندر توربوشارژر، برگرفته از لکسوس NX 200T بر روی مدل‌های پایه خود استفاده می‌کند و همچنین برای تامین انرژی مورد نیاز مدل‌های بالاتر هم از پیشرانه‌های 2.5 لیتری تنفس طبیعی و در نهایت پیشرانه‌ای 3.5 لیتری شش سیلندر V شکل کمک می‌گیرید، ولی در این میان تویوتا تنها دو پیشرانه آخر یعنی 2.5 لیتری تنفس طبیعی و 3.5 لیتری شش سیلندر را تایید کرده است که برای انتقال نیروی خود از یک جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک و یک جعبه دنده انتقال متداول CVT استفاده می‌کند. ولی در این میان صحبتی از پیشرانه 2 لیتری توربوشارژر به میان نیامده که آیا بر روی نسل جدید تویوتا کمری مورد استفاده قرار می‌گیرد یا خیر.
علاوه بر این‌ها، جدیدترین مدل از تویوتا کمری بر روی پلتفرم اصلی خود یعنی TNGA توسعه پیدا کرده است که برای تشکیل ساختار آن از فولاد با مقاوت بالا و همچنین فن آوری قالب ریزی جدید و پیشرفته بدون افزایش وزن برای بهبود استحکام ساختار اتومبیل استفاده شده است. از سیستم‌های جدید بکار رفته در نسل جدید تویوتا کمری هم می‌توان به سیستم هشدار برخورد از جلو، تشخیص عابر پیاده، کروز کنترل تطبیقی، سیستم هشدار خروج از جاده، سیستم نور بالای خودکار و در نهایت 10 کیسه هوای ایمنی اشاره کرد.

نظرات کاربران

8 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/10/21
بهد از یک وقفه چند ساله در طراحی دوباره کمری داره به اوج خودش میرسه و تویوتانشون میده بازهم اولینه !!!!!!!
1395/10/21
کمری هر ۶ماه یکبار طراحی داخلی و خارجیش عوض میشه... ایرانخودرو هم ۱۵ ساله که پژو پارس تولید میکنه و تو این ۱۵ سال فقط داشبوردش عوض شده... البته داشبورد جدیدش هم زشت تر شده و هم بی کیفیت... :(
1396/1/7
خداییش داشبورد جدید خیلی بهتر از قدیمیه.
1396/5/13
داداش پرایدو چی میگه مال 50سال پیشه باز پژو بهتره
1395/10/22
به نظر من نسخه بنزيني نسبت به هیبرید از نظر طراحی خوشکل تره،طراحی کابین هم خوبه ولی قديميش بهتر بود
1395/10/22
داشبوردش واقعا زشته! چرا اینجوریه؟؟؟
1395/11/14
ولی بنظر من واقعا زیباست😊
1395/10/24
زیر لامپ های عقبش چیه؟؟؟؟؟
ولی لامپ های عقبش نسبت به نسل های قبل بهتر شده