موضوعات داغ

برنده قرعه کشی سفر به ژاپن ایرتویا

عکس مطلب اول
همانطوركه مي دانيد ايرتويا، نماينده رسمي شركت تويوتا در ايران، اخيراً كمپين تبليغاتي گسترده اي را در مورد خودروهاي هيبريدي برگزار كرده بود و جهت اطلاع رساني و افزايش دانش مردم در مورد خودروهاي هيبريدي، پرسشنامه آنلايني را تهيه كرده بود كه كاربران مي توانستند با پاسخگويي به آن در قرعه كشي سفر به ژاپن شركت كنند.
امروز چهارشنبه اين قرعه كشي با حضور جمعي از مشتريان ايرتويا و خبرنگاران خودرويي و همچنين مرتضي حسيني مجري صدا و سيما در محيطي شاد و دوستانه انجام شد. فرزاد صالحي مدير بازاريابي ايرتويا در ابتدا توضيحاتي را در مورد اين كمپين و خودروهاي هيبريدي داد و در ادامه قرعه كشي توسط حضار انجام شد و به ده نفر از شركت كنندگان طي يك قرعه كشي بلندگوي B&O كه در خودروهاي لكسوس نيز استفاده مي شود جايزه داده شد.
همچنين قرعه كشي سفر به ژاپن نيز در اين مراسم انجام شد و آقاي سعيد صادقي از گيلان برنده خوش شانس اين كمپين تبليغاتي بود كه از سوي ايرتويا سفر به ژاپن را جايزه گرفت.
در اين مراسم به اين برنده تماس حاصل شد و عكس العمل جالبي را پشت تلفن داشتند كه در زير فيلم تماس حسيني با اين برنده را مي توانيد مشاهده كنيد:

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/10/29
قرعه کشی در کار نبود فقط جنبه ی تبلیغات داشت. قبل از اینکه قرعه کشی انجام بشه از کجا میدونستن چه کسانی برنده هستن که دعوتشون کرده بودن؟ من و هزاران نفر دیگه مثل من همه ی سوالات رو درست جواب داده بودیم پس تو اون گردونشون چرا فقط یه تعداد کمی توپ بود؟
1395/10/30
دوست عزیز شما چه توقعاتی دارید!!! این شرکت و خیلی از شرکت های دیگه خودشون رو نماینده رسمی می دونند در صورتی که با یک استعلام ساده میشه فهمید حقیقت نداره
1395/11/3
با سلام
در پاسخ به ابهام شما دوست گرامی
قرعه کشی با حضور تعدادی از مشتریان وفادار شرکت ایرتویا و در کمال دقت و بدون هرگونه پیش داوری صورت پذیرفت.
ضمنا روند قرعه کشی کاملا مشخص بود و برای حضار شرح داده شد و تنها براساس شانس شرکت کنندگان ضورت پذیرفت.
اینکه شما می فرمایید در گردونه تعداد کمی توپ وجود داشت و انتظار دارید به ازای هر شرکت کننده (20 هزار نفر) یک توپ وجود داشته باشد به علت عدم آگاهی شما از نحوه قرعه کشی و کاملا اشتباه می باشد.
با سپاس
1395/10/29
اولا تبریک میگم به این افرادی که برنده این مسابقه جالب شدن...دوما باید اصلاح کنم که شرکت ایرتویا و شرکت بام و افق پارس که نمایندگی b&o و بسیاری برندهای لوکس دیگه هست با هم ارتباط دارن و برند لکسس تا اونجای که بنده دیدم فقط برند مارک لوینسن برای سیستم صوتی محصولاتش استفاده کرده
1395/10/29
خوش به حالت
1395/10/30
مبارک برنده اش باشه انشاالله . واللا من همیشه تو این قرعه کشی و .. شرکت میکنم و تا حالا فقط یکبار توپ بسکتبال برنده شدم. ولی هنوز امید دارم به برنده شدن تو برنامه نود :)