موضوعات داغ

نمایشگاه خودرو اصفهان: چری آریزو 5 ، سدان مدیران خودرو

عکس مطلب اول
عکس: علیرضا هاشم الحسینی

چری آریزو ۵ از سال ۲۰۱۵ در بازار کشومان حضور دارد و اتفاقاً در این مدت توانسته بازار موفقی را نیز تجربه کند. مقایسه ی این خودرو با محصولات ۱۰ سال پیش چری به خوبی پیشرفت این شرکت چینی را در امر ساخت خودرو نشان می‌دهد. حال در نمایشگاه خودرو اصفهان، چری آریزو 5 به عنوان تنها سدان مدیران خودرو به نمایش درآمده، خودرویی که این روزها مدیران خودرو تبلیغات گسترده ای را روی آن انجام می دهد.
آریزو ۵ از نظر طراحی خودرویی است که در نگاه اول ممکن است هیوندای النترا و یا کیا سراتو را در ذهن تداعی کند اما اگر خوب به آن نگاه کنید متوجه خواهید شد که حتی اگر طراحی این خودرو کپی کاری باشد اما نتیجه‌ی کار بسیار مطلوب از آب درآمده است و ظاهر خودرو کاملاً بروز و زیباست. مزایای آریزو ۵ اما به طراحی آن ختم نمی‌شود. این خودرو مجهز به موتور ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری است که می‌تواند ۱۱۶ اسب بخار قدرت و ۱۴۳ نیوتون متر گشتاور را تولید کند. گیربکس خودرو نیز می‌تواند ۵ دنده‌ی دستی و یا اتوماتیک ضریب متغیر CVT باشد.

چری آریزو 5

چری آریزو 5

در خصوص تجهیزات رفاهی و ایمنی نیز آریزو کاملا به ساخته های وطنی برتری دارد به طوری که در لیست امکانات ایمنی آن به مواردی مانند سیستم ترمز ضد قفل، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل کشش، سیستم کمکی HHC، کیسه‌ی هوای سرنشینان جلو و کیسه هوای جانبی در مدل های فول بر می‌خوریم.

آریزو 5

آریزو 5

در بخش امکانات رفاهی هم آریزو دست پری دارد و لیست امکانات آن شامل مواردی چون سیستم نمایش میزان باد لاستیک ها، استارت و ورود بدون کلید، تنظیم برقی آینه ها، کروز کنترل، سانروف برقی، روکش چرمی صندلی ها، سنسور پارک عقب، چراغ های روشنایی در روز LED و حالت رانندگی اکونومی می شود.
قیمت این خودرو در حال حاضر ۷۰ الی ۷۶ میلیون تومان است و شرایط فروش آن به صورت منعطف در وبسایت مدیران خودرو موجود است.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/11/7
این گیربکس cvt اتوماتیک که خیلی جاها می نویسید یعنی بالاخره چند دنده جلو هست؟
1395/11/7
این ماشین 7دنده جلو داره حالا بقیه سی وی تی هارو نمیدونم چند دنده ای هستند
1395/11/8
گیربکس های cvt ,عملا چرخ دنده ندارند ،انتقال قدرت توسط دو پولی که با یک تسمه بهم متصل شده اند صورت میگیرد ،رانندگی با گیربکس های cvt مثل گیربکس های اتوماتیک هست ولی تفاوت اساسی اينه که شما اصلا احساس تعویض دنده ندارید و با فشار دادن پدال گاز انتقال قدرت هم بصورت پیوسته انجام میشود و برعکس ،البته شاید درست نباشد ولی به زبان ساده تر میشود گفت کلا یک دنده برای جلو و یک دنده برای عقب
1395/11/8
دوستانی که این خودرو را دارند از خرید ان راضی هستند و خرید انرا توصیه می کنند