موضوعات داغ

نمایشگاه خودرو اصفهان: نیسان ایکس تریل، تازه واردی از ژاپن + شرایط فروش

عکس مطلب اول
عکس: علیرضا هاشم الحسینی

نمایندگی نیسان در ایران یعنی شرکت جهان نوین آریا اقدام به نخستین نمایش نمایش کراس اوور ایکس تریل در نمایشگاه خودروی اصفهان کرد. کراس اوور ایکس تریل یکی از محصولات نیسان است که برای رقابت با خودروهایی چون میتسوبیشی اوتلندر، هیوندای سانتافه و کیا سورنتو به بازار عرضه شده است.
نیسان ایکس تریل از نظر فنی نیز هم تراز با سایر رقبای خود در این کلاس است. این خودرو مجهز به یک موتور ۴ سیلندر خطی به حجم ۲.۵ لیتر است. حداکثر قدرت تولیدی موتور این خودرو ۱۷۱ اسب بخار است و از طریق یک گیربکس ضریب متغیر CVT به هر چهار چرخ خودرو انتقال پیدا می کند. با توجه به وجود موتور کم مصرف و گیربکس CVT در این خودرو مصرف سوخت بسیار پایین است به طوری که مصرف جاده ای ایکس تریل تنها ۶.۶ لیتر در هر صد کیلومتر و مصرف ترکیبی آن نیز ۸.۳ لیتر است.

نیسان ایکس تریل

در بخش امکانات رفاهی و ایمنی نیز ایکس تریل لیست مناسبی را ارایه می دهد که شامل سیستم ترمز ضد قفل، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، سیستم کنترل پایداری، کیسه‌ی هوای سرنشینان جلو، جانبی و پرده ای، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی، سیستم صوتی مجهز به نمایشگر لمسی ۷ اینچی، بلوتوث، رهیاب ماهواره ای، سیستم هشدار خروج از خط، دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم استاپ/استارت، سیستم شناسایی اشیای متحرک و سیستم هشدار نقطه کور است.

نیسان ایکس تریل

در داخل کابین نیز مواردی چون تهویه ی اتوماتیک دوگانه، کروز کنترل، سیستم ورود بدن کلید، صندلی های چرمی، صندلی های جلو با تنظیم برقی، گرمکن صندلی های جلو، سقف پانوراما و درب عقب برقی به چشم می‌خورند.
قیمت نیسان ایکس تریل در حال حاضر ۲۴۸ میلیون تومان است و به صورت نقدی و اقساطی و با موعد تحویل ۳۰ روزه به فروش می‌رسد. در جدول زیر می‌توانید لیست شرایط فروش این خودرو را مطالعه کنید.

شرایط فروش نیسان ایکس تریل

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/11/7
چرا مدل 2016؟
2017 چرا نمیارن
1395/11/8
احتمالا چون خیلی ارزونتر براشون در میاد
1395/11/7
با این قیمت اصلا نمی ارزه... فکر کنم کسی این مقدار پول داشته باشه تویوتا راو4 میگیره!
1395/11/7
خیلی گرونه، ارزش نداره ،قیمت پرش 210،215 هست
هرکس یکم سهم خودش میکشه رو قیمت...
1395/11/8
دوستان با تجربه ی سوال کمک شروع حرکت در سربالایی رو ماشین گیربکس دستی برا اینه که وقت کافی باشه تا راننده ماشین رو بزاره دنده یک و کلاچرو ول کنه حالا رو ماشین اتومات این سیستم چون کلاج وجود نداره چه قدر مفید و کاربردی هست چون تا وقتی ترمز رو گرفتیم ماشین ایستاده وقتی که رهاش کنیم حرکت میکنه به نظر میاد نیازی به این سیستم نداره
1395/11/8
این شرایطی که شما میفرمایید برای خیابان های معمولی و خیابان های با شیب متوسطه وقتی شیب زیاد میشه خودرو اتومات هم به عقی حرکت میکنه توی خیابان های مثل ولنجک و امثال اون کاربرد داره نه شرایط عادی