موضوعات داغ

لیموزین شخصی دونالد ترامپ برای فروش گذاشته شد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
دونالد ترامپ، آخرین رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا که پیش از این خودروی سوپر اسپرت و تقریبا کلکسیونی خود یعنی لامبورگینی دیابلو را با قیمت پایه 460 هزار دلار توسط فروشندگان واسطه در سایت eBay به فروش گذاشته بود، حالا دوباره سروکله یکی دیگر از محصولاتش برای فروش پیدا شده که در حقیقت خودروی لیموزین "کادیلاک Blingy" بوده و قیمتی بیش از 60 هزار دلار برای آن تعیین شده است.
گفتنی است که این خودرو تنها یک بار توسط دونالد ترامپ مورد استفاده قرار گرفته است و به نظر می‌رسد پس از یک بار سواری با آن، دونالد ترامپ به کلی بی خیال استفاده از این اتومبیل شده و آن را کاملا کنار گذاشته است. حال اگر علاقه مند به داشتن خودرویی هستید که دونالد ترامپ تنها یک بار از آن استفاده کرده است، می‌توانید هزینه‌ای 50 هزار پوندی، یعنی چیزی معادل 62 هزار دلار را بابت این خودروی کلاسیک و تقریبا تمیز پرداخت کنید.
در ادامه هم گفتنی است که خودروی لیموزین مذکور در سال 1988 میلادی و به صورت کاملا سفارشی، تنها به تعداد 2 دستگاه ساخته شده بود که یکی از آنان توسط دونالد ترامپ خریداری شده است. علاوه بر این‌ها، خودروی مورد بحث پیشرانه‌ای 5 لیتری تنفس طبیعی در زیر کاپوت خود دارد که تقریبا کارکردی 45 هزار مایلی، یعنی چیزی حدود 72 هزار و 420 کیلومتر در کیلومترشمار آن ثبت شده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد