موضوعات داغ

بازگشت هوندا CR-V به بازار، شروع مجدد شماره گذاری

عکس مطلب اول
همانطورکه می دانید چند ماه پیش شماره گذاری خودروهای وارداتی ساخت آمریکا بدون اعلام قبلی متوقف شد و طی این دستور تعداد زیادی از خودروهایی که در این کشور ساخته شده بودند از جمله هوندا CR-V و یا بی ام و X4 که حتی مراحل قانونی را برای ترخیص و شماره گذاری گذرانده بودند، پلاک نشدند.
شاید شرکتی که بیش از سایرین تحت تاثیر این موضوع قرار گرفت، شرکت گلرنگ موتور باشد زیرا محصولات زیادی از برند هوندا که در بازارهای خارجی عرضه می شوند، ساخت کشور آمریکا هستند و طی این طرح با وجود اینکه اصالت برند هوندا ژاپنی است، اما به دلیل تولید در کشور های مختلف از جمله ایالات متحده آمریکا، روند شماره گذاری آنها متوقف شد.
حال امروز طی تماسی که خودروبانک با این شرکت داشت و توضیحاتی که مستقیماً برای ما ارسال شد، اخیراً مجوز شماره گذاری مدل های ساخت کانادا برای برند هوندا صادر شده است. با توجه به واردات اخیر مدلهای ساخت کانادا توسط شرکت گلرنگ موتور می توانیم مجدداً در کشور شاهد عرضه دوباره هوندا باشیم. خودروی خوشنام و باکیفیتی که به نظر می رسد با وجود رقبایی سرسخت در بازار، جای خالی آن بسیار احساس می شد.
همانطورکه احتمالاً یادتان باشد هوندا CR-V سال جاری توسط ما تست شده بود و این خودرو جزو خودروهای بسیار خوب این رده قیمتی در بازارهای جهانی است. در نهایت خودروبانک به قوانین جاری کشور احترام می گذارد اما امیدواریم بتوانیم مجدداً محصولات جدید و خوب هوندا را در بازار داخل نیز داشته باشیم.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/12/3
چرا باید خودمون روتحریم کنیم. اگرازامریکاخودرو واردنکنیم چه اندازه روی اقتصادامریکا تاثیرمیگذاره
1395/12/3
خواهشا در مورد bmw x4 هم بپرسین کی پلاک میشه
1395/12/3
سلام
لطفا سورنتو روهم بررسی کنید
جاش خیلی تو آرشیوتون خالیه
1395/12/4
قیمت گذاری نا مناسب و فروش و خدمات پس از فروش بسیار ضعیف گلرنگ موتور و اتفاقات پلاک نشدن خودروهای ساخت آمریکا باعث شد محصولات هوندا با توجه به کیفیت بالایی که دارن نتونن فروش مناسبی داشته باشن
1395/12/4
عزيزم فعلا" وضع مملكت اينه ديگه . حالا بايد غصه بخوريم چرا هوندا و X4 وارد نمي شه ؟ خوب نشه
شما پول داري ؟ لكسوس بخر . غصه خوردن نداره كه
چار روز ديگه قانون عوض مي شه دوباره اونا هم وارد مي شن . نگزان نباش