موضوعات داغ

خودروی جذاب میلیاردر ایرانی در نمایشگاه خودرو ژنو + فیلم

عکس مطلب اول
یکی از قدرتمندترین و سریع ترین خودروهایی که در نمایشگاه خودروی ژنو امسال حضور داشت کونیخ زگ آگرا متعلق به میلیاردر ایرانی یعنی آقای مانی خوشبین بود. این خودرو قرار است پس از پایان نمایشگاه تحویل مالک خود داده شود . دو خودروی جدید کونیخ زگ آگرا وان و آگرا RS نام دارند که هر دوی این خودروها نسخه ای تقویت شده از کونیخ زگ آگرا R هستند که خود خودروی بسیار سریع و قدرتمندی است.

کونیخ زگ آگرا

کونیخ زگ آگرا


خودروی آگرا وان مجهز به موتور هشت سیلندر وی شکل به حجم ۵ لیتر است که با کمک دو عدد توربوشارژر می تواند ۱۳۶۰ اسب بخار قدرت در ۷۵۰۰ دور بر دقیقه و ۱۳۷۱ نیوتون متر گشتاور را در ۷۲۰۰ دور بر دقیقه و ۱۳۷۱ نیوتون متر گشتاور را در ۶ هزار دور بر دقیقه تولید کند. شتاب صفر تا صد کیلومتر این خودرو ۲.۸ ثانیه است و حداکثر سرعت آن نیز بر روی کاغذ به ۴۵۱ کیلومتر بر ساعت می رسد که البته هنوز کسی سعی نکرده حداکثر سرعت این خودرو را اندازه گیری کند.

کونیخ زگ آگرا

کونیخ زگ آگرا


کونیخ زگ اگرا وان رکوردهای زیادی را نیز توانسته است به نام خود ثبت کند که از آنها می توان به رکورد شتاب صفر تا ۳۰۰ کیلومتر ۱۱.۹ ثانیه ای، توقف از سرعت ۳۰۰ کیلومتر در ۶ ثانیه و شتاب صفر تا ۳۰۰ کیلومتر و سپس توقف کامل در عرض ۱۷.۹۵ ثانیه اشاره کرد.

کونیخ زگ آگرا

کونیخ زگ آگرا


آگرا وان را می توان خودرویی برای رقابت با فراری لافراری، پورشه ۹۱۸، مکلارن پی وان و پاگانی هوآیرا دانست که البته از تمامی رقبای خود به جز بوگاتی قوی تر است. این خودرو علیرغم قدرت بالاتر بوگاتی در مواجه با بوگاتی نیز مشکل چندانی نخواهد داشت چون وزن کونیخ زگ در مقایسه با بوگاتی بسیار پایین تر است و تنها ۱۳۶۰ کیلوکرم وزن دارد اما بوگاتی وزنی نزدیک به ۲ تن دارد. در ادامه می توانید فیلم تهیه شده از این ابرخودروی جذاب و قدرتمند را در نمایشگاه خودروی ژنو که توسط گروه خودروبانک آماده شده است را به همراه گالری تصاویر این خودرو مشاهده کنید.


نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/12/22
مبارك باشه خدا بهش بيشتر بده
1395/12/24
خدا ب اون داده ب منو تو بایس بدا خخخخ