موضوعات داغ

رنو کپچر جدید در نمایشگاه ژنو + عکس

عکس مطلب اول
رنو کپچر کراس اوور جمع و جوری است که این روزها توجه مشتریان زیادی را در بازار داخلی ایران به خود جلب کرده است و رقیبی برای سانگ یانگ تیوولی و نیسان جوک به حساب می آید. اما رنو از نسخه ی کمی تغییر یافته ی این خودرو در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۷ نیز رونمایی کرد که تفاوت هایی جزیی با نمونه های موجود در ایران دارد.
رنو کپچر در ابعاد خارجی دارای طول، عرض و ارتفاع به ترتیب ۴.۱، ۱.۸ و ۱.۵ متر است. این خودرو حدود ۱۱۰۰ کیلوگرم وزن دارد و در بازار جهانی با چندین نوع موتور قابل خریدارای است. موتورهای بنزینی این خودرو دو مدل هستند که یکی ۹۰۰سی سی و می تواند ۹۰ اسب بخار قدرت و ۱۳۵ نیوتون متر گشتاور را تولید کند. شتاب صفر تا صد کیلومتر این مدل ۱۳ ثانیه و حداکثر سرعت آن ۱۷۱ کیلومتر بر ساعت است.

رنو کپچر

رنو کپچر


موتور بعدی که در بازار ایران نیز وجود دارد موتور ۱.۲ لیتری است که می تواند ۱۱۶ اسب بخار قدرت و ۱۹۰ نیوتون متر گشتاور را تولید کند. شتاب صفر تا صد کیلومتر و حداکثر سرعت رنو کپچر با این موتور معادل ۱۰.۹ ثانیه و ۱۹۲ کیلومتر بر ساعت است. مصرف سوخت متوسط کپچر نیز با موتور ۹۰۰ سی سی ۵ لیتر و با موتور ۱.۲ لیتری ۵.۴ لیتر در هر صد کیلومتر است.
کپچر را همچنین می توان با گیربکس ۵ دنده ی دستی و یا شش دنده ی اتوماتیک خریداری کرد.
تغییراتی که مدل به نمایش درآمده با ژنو دارد شامل بخش هایی چون طرح رینگ ها، سپرها و چیدمان داخلی چراغ های عقب است. که می توانید در تصاویر تهیه شده توسط گروه خودروبانک آن را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/12/25
الان یکی پیدا میشه بگه رنو اشغاله
1395/12/26
رنو واقعا آشغاله




:))


(صرفا برای شوخی)
1395/12/26
رنو آشغاله
1395/12/26
آره دیگه طرف دسش به گوشت نمیرسید میگفت پیف پیف حکایت ما ملت شده!!
1395/12/26
خب معلومه آشغاله... 206 زمان معرفی از این قشنگتر بود..
1395/12/26
واقعا به پرچمدار برند فرانسه داره تبدیل میشه
تمام محصولات جدید بدون نقص بودن
این یعنی باید خوشحال باشیم پرفروش ترین خودرو اروپا در ایران به شدت داره گسترش پیدا میکنه
قدم به قدم برای هماهنگ شدن با دنیا