موضوعات داغ

بی ام و M5 خشن در ژنو + فیلم

عکس مطلب اول
بی ام و سری ۵ جدید هنوز وارد بازار ایران نشده است اما این خودرو در بازار جهانی با موتورهای مختلفی در حال عرضه است که به زودی با موتور ۲ لیتری توربوی خود به بازار ایران نیز خواهد رسید. بی ام و هنوز مدل M Power این خودرو یعنی مدل M5 را عرضه نکرده است اما امکان سفارش کیت M بر روی تمامی مدل های این خودرو مهیا شده است تا بتوان ظاهری همانند مدل M5 را در اختیار داشت. قوی ترین مدل از این خودرو که در حال حاضر قابل خریداری است مدل M550i xDrive است که یک سدان چهارچرخ محرک استو تنها یک رده از مدل M5 پایین تر محسوب شده و در حقیقت قوی ترین مدل غیر M این خودرو است. البت این خودرو با توجه به مجهز بودن به کیت بدنه ی ام پاور دارای ظاهری درست همانند M5 است.
بی ام و M550i xDrive که در تصاویر مشاهده می کنید مجهز به یک موتور هشت سیلندر وی شکل به حجم ۴.۴ لیتر است که از دو عدد توربوشارژر بهره مند بوده و می تواند ۴۵۶ اسب بخار قدرت را در دور موتور ۵۵۰۰ دور بر دقیقه و ۶۵۰ نیوتون متر گشتاور را در دور موتور ۱۸۰۰ دور بر دقیقه تولید کند. این میزان قدرت و گشتاور با استفاده از یک گیربکس ۸ دنده ی خودکار و توسط سیستم چهارچرخ محرک اختصاصی بی ام و با نام ایکس درایو به هر چهارچرخ این خودرو تحویل داده می شود.
اگر به وبسایت کمپانی بی ام و مراجعه کنید متوجه خواهید شد که هنوز جزییات فنی این خودرو از قبیل مصرف سوخت و بسیاری موارد دیگر هنوز منتشر نشده اند اما آنچه مسلم است این است که شتاب صفر تا صد کیلومتر این سدان ۱۸۸۵ کیلوگرمی کمتر از ۴ ثانیه بوده و حداکثر سرعت آن نیز بر روی ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است.
انتظار می رود که این مدل تا زمان معرفی و ورود به بازار مدل M5 بتواند نیازهای علاقه مندان به سدان های قدرتمند بی ام و را برآورده کند.
در ادامه می توانید ویدئوی تهیه شده توسط گروه خودروبانک در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۷ را تماشا کنید و در گالری تصاویر نیز می توانید تصاویر تهیه شده از این سری ۵ قدرتمند را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/12/28
ایول خودروبانک... دیشب سوتی دادین عکسها برای سری 7 بود که امروز مثل اینکه اصلاح کردین و عکسها تعویض شد
1396/1/11
الان اینا رو تو ژنو تهیه کردین ؟