موضوعات داغ

شایعاتی در مورد تقلب رنو در 25 سال گذشته!

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
بدون شک لو رفتن کمپانی خودروسازی فولکس واگن در تقلب پیشرانه‌های دیزلی یکی از بزرگ‌ترین خبرهای دهه اخیر صنعت خودروسازی بوده است و بعد از آن هم شاهد تقلب میتسوبیشی در ارائه اطلاعات صحیح پیرامون تولید گازهای آلاینده بودیم. حال اخیرا یک روزنامه فرانسوی گزارش داد که شرکت خودروساز رنو هم به مدت 25 سال در تست‌های آلایندگی محصولات خود تقلب می‌کند و در این بین احتمال می‌رود مدیرعامل شرکت خودروسازی رنو هم از این امر آگاه باشد.
این نشریه محلی به نقل از رویترز عنوان کرد، شرکت خودروسازی رنو هم طی 25 سال اخیر از همان دستگاهی استفاده کرده است که شرکت خودروسازی فولکس واگن از آن برای تست پیشرانه‌های دیزلی استفاده می‌کرده و به خاطر آن برچسب تقلب بر پیشانی فولکس واگن زده شده است. حال شرکت خودروسازی رنو هم از این دستگاه برای تعیین گازهای تولیدی "رنو کپچر" استفاده کرده است که در صورت تست مجدد آن با دستگاه‌های جدید، می‌توان شاهد عددی 300 برابر بیشتر از عدد اعلام شده بود!.
این موضوع در ماه نوامبر سال جاری توسط آژانس حمایت از مصرف کنندگان فرانسوی منتشر شده است و در ادامه می‌گوید که مدیرعامل شرکت خودروسازی رنو و دیگر مدیران ارشد این شرکت از تخلف‌های خود آگاه بوده‌اند. پس باید مدیر عامل رنو و همچنین هیئتی از مدیران ارشد این شرکت پاسخگوی کار خود در ارائه اطلاعات غلط باشند!.
در آخر هم شرکت خودروسازی رنو عنوان کرده است که دستگاه‌های مورد استفاده برای سنجش گازهای تولیدی موتور کاملا قانونی بوده‌اند و اعداد ارائه شده از میزان گازهای تولیدی آن‌ها نیز کاملا درست هستند، پس نمی‌توان اتهامی به تست‌های رنو وارد کرد.

نظرات کاربران

9 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/12/30
خودرو ساز های اروپایی همه دزد هستن اون از ولکس با گندی که زد اون از بی ام و که مصرف سوخت اعلامیش همیشه بیشتر از حد معمول هستش اون از ائودی که البته تقصیر ولکس بود بعد میگین صنعت خودرو سازی دسته المانه.خخخخخ
این هم از رنو----ماشین فقط کره فقط آمریکا
1395/12/30
حرفتو قبول دارم در مورد آلمانی ها (تا حدودی) ولی آخر حرفت گند زدی.آخه اسباب بازی کره ای کنار آمریکا.
خودرو فقط ژاپن فقط آمریکا
1395/12/30
گل گفتی تا الان هیچ خطایی از کره ایها سر نزده بعد یه عده همش المان المان میکنن😂😂😂
خودروهای لوکس کره ای از اسباب بازی های ژاپنی و اروپایی بهترن.😎😎
1395/12/30
اینم از آخرین جک در سال 95 :)))
1396/1/1
are vaghan kore kheli shaaaakhe :)))) jok migi haji
1396/1/1
توهم زدی طرف ...این حرفا رو ی پسر 10ساله هم نمیزنه....هر کمپانی ممکن اشتباه کنه ...
1396/1/1
آره فقط شما خوبین دلالهای کره ای و چینی
جالبه که آمریکا رو میچسبونین به کره
چین به کره نزدیکتری هم از نظر مسافت هم مدت زمان خودروسازی
1396/1/1
آره واقعا کره ای ها خیلی درسته مصرف سوخت و اسب بخارشون
مرسی کلی خندیدم!
1396/1/1
شما به بزرگواری خودت ببخش...