موضوعات داغ

دروغ جالب هوندا برای استفاده صحیح از بوق + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
در میان تمامی شرکت‌های فعال در صنعت خودروسازی، به جرات می‌توان شرکت خودروسازی هوندا را یکی از پیشگامان عرصه تبلیغات توصیف کرد که همیشه تبلیغاتی جالب و خلاقانه می‌سازد، حال از آنجایی که هوندا تبحر خاصی در ساخت تبلیغات ویدیویی دارد و همیشه بهترین‌ها را به نام خود ثبت می‌کند، این بار برای دورغ آوریل هم یک تبلیغ جالب با ترکیب "ایموجی"‌های معروف در پیام رسان‌های امروزی و بوق اتومبیل خلق کرده است که شرح آن در ویدیو آمده است.
با تماشای فیلمی که هوندا آماده کرده و گروه خودروبانک آن را در انتهای مقاله بارگذاری کرده است، می‌توان شاهد یک ایده جالب و بیشتر سرگرم کننده بود. به این صورت که یکسری ایموجی بر روی غربیلک فرمان تعبیه شده است و هرکدام صدای مخصوص خود را دارد تا تشخیص بوق زدن ماشین ها آسان‌تر شود.
طبق گفته هوندا، معمولا وقتی یک اتومبیل برایتان بوق می‌زند، نمی‌توان درست تشخیص داد که چه چیزی از شما می‌خواهد. به عنوان مثال وقتی شما دنده عقب می‌روید و یک اتومبیل پشت سر شما بوق می‌زند، دقیق نمی‌توان تشخیص داد که آیا برای باز کردن راه بوق می‌زند و یا اینکه می‌خواهد شما را از وجود خودش مطلع کند. به همین دلیل هوندا در فیلم خود یکسری ایموجی (شکلک‌های خنده، گریه، عصبانی و...) بر روی غربیلک فرمان قرار داده است تا با فشردن هریک از آنان، بوقی مخصوص زده شود و منظور راننده را بهتر به فضای بیرون منتقل کند که جزییات آن در فیلم زیر بهتر تشریح شده است که بدون شک یکی از جالب‌ترین دروغ‌های آوریل از آب درآمده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد