موضوعات داغ

B50F چتر نجات مشتری گروه بهمن

عکس مطلب اول
به گزارش روابط عمومی گروه بهمن، یکی از مشتریان گروه بهمن که در صانحه تصادف با خودرو بسترن خود جان سالم به در برد دوباره خودرو بسترن خریداری کرد.
وحید مشایخی که چندی پیش بر اثر صانحه تصادف در جاده قزوین-کرج مصدوم شده بود سلامت و جان خود را مدیون ایمنی و استحکام خودرو B50F می‌داند.
وی که پیش از این مشتری خودروهای بنز و بی ام و بود از علاقمندی خود به سواری B50 می‌گوید و معتقد است این خودرو از سواری و استحکام خوبی برخوردار است.
به گفته وحید مشایخی صحنه تصادف و آسیبی که به خودرو وارد شده به گونه‌ای بوده که این تصور را برای دیگران به وجود آورده که راننده و سرنشینان جان خود را از دست داده‌اند. وی انگیزه خود را از خرید مجدد این خودرو بعد از تصادف، ایمنی خودرو و سلامت ماندن خود عنوان می‌کند.

نظرات کاربران

21 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/1/29
پسر تا به حال گزارش چپ شدن ماشینی تا به این حد ندیده بودم چرا اسا اینقدر چپ میشه؟؟؟
1396/1/29
یکی از مسایلی که در بین دارندگان این خودرو دیده میشه اینه که با سرعتهای بالایی رانندگی میکنند و بعضاً با افتخار هم از این موضوع بین دیگران تعریف میکنند. سرعتهایی که طبق ادعای خودشان به بالای 200 کیلومتر هم میرسه. تبعاً نمیشه انتظار داشت که توی این سرعتها ایمنی کافی تامین بشه. به همین جهت حوادث رانندگی در مورد این خودرو کم نیست. من خودم این خودرو رو حدوده دو ساله که دارم با رانندگی ایمن تا سرعت نهایت 120 کیلومتر در اتوبان هیچ احساس ناامنی داخلش نداشتم اما سرعت بیشتر رو نه با این خودرو و نه هیچ خودروی دیگه ای رو منطقی نمیدونم. البته اینجا هم صحبتی از چپ کردن خودرو نبوده و اگر هم چپ کردن بوده شاید ناشی از شدت ضربه ناشی از تصادف با خودروی مقابل بوده.
1396/1/29
خالي بند
اين كه كلا" جمع شده جه ايمني داره ؟
حالا خداروشكر شانسي اين بنده خدا چيزيشون نشده
1396/1/29
البته اين بنده خدا شانس آورده که صندلي عقب کسي نبوده وگرنه الان تو بهشت زهرا مراسم داشتن!!!!
1396/1/29
من دیدمش بنده خدا رو
از اتوبان افتاده بیرون یه ارتفاعی بوده سقوط کرده و چند تا ملق زده شدید
یه انگشتش قطع شده بود
1396/1/29
بر خلاف خیلی از ماشینای چینی انصافا این بسترن عالیه . اگه یه کم تحقیق کنید متوجه میشید که چرا این خودرو نسبت به قیمتش خوبه . کاری به موتور گیربکسش ندارم که فوق العاده هماهنگه و به اندازه یه موتور 2000 قدرت داره . در مورد برند فاو صحبت می کنم که قدمت اون برمیگرده به حدود 60 سال پیش و کاملا دولتی هم هست و از این کارخونه ها نبوده که تا دیروز اسباب بازی تولید می کرده حالا خودرو بزنه .
1396/1/29
البته که این آقایی که قبلا بنز و بی ام و داشتن باید باز بسترن بخرن،ایمنی که موسسات ایمنی چین انجام می دن خیلی علمی تر و حساب شده تر از یوروeuro ncap isj هست و ماشین های چینی باید الگو مهمی باشد برای بنز و بی ام و،هرجا سخن از ایمنی هست نام بسترن می درخشد
1396/1/29
خداشفا بده هرچی آدم مریضه. سر کار گذاشته بابا. فک کن بنز و بی ام و سوار باشی بعد از ماشین چینی اونم این چینی خوشت بیاد بری بخری !!! همچین چیزی هیچ جای دنیا امکان نداره . ماشین هم که مچاله شده !!! از جنس کاپوت و بدنه و عقب ماشین همه چی مشخصه! فازش چیه خدا داند ! کلا خل چل زیاد شده جدیدا. جدی نگیرین .
1396/1/29
این ماشین معلومه که چپ نکرده . از جلو و عقب بین دوتا ماشین پرس شده . ماشین جلویی هم ظاهرا کامیون یا نیسان بوده که ارتفاع داشته . چون جلوی ماشین رفته زیرش و کاپوت کاملا مچاله شده .
1396/1/29
طرف شانسی شانسی زنده مونده بعد میگن ایمنی خوبی داره طرف بنز و بی ام و رو ول کرده شیفته ی ایمنی بسترن شده خب بنده ی خدا ازرائیل بهت رحم کرد دلیل بر ایمنی این نیست که سقف عقب چنان له شده که اگر کسی عقب بود عمرا زنده میموند
1396/1/29
طرف ایمنی رو برای خودش دقیقا چی تعریف کرده؟
1396/1/29
ایمنی چی ؟
این که داغون شده
خدا رحمش کرده
1396/1/29
او زماني مشتري بنز و بي ام دبليو بود و اكنون بسترن سوار مي شود
پايان رپورتاژ آگهي
1396/1/29
بنز و ب ام و بعدش بسترن احتمال بنده خدا ورشکست کرده بوده
1396/1/29
یک VOLVO XC90 با سواری رنو سیمبل شاخ به شاخ شده بود ولوو فقط چرخش کنده شده بود اما رنو سیمبل مچاله شده بود و رانندش با برانکارد داشتن سوار ماشین اورژانس میکردن
درحالیکه راننده ولوو سالم بود داشت برای خودش با موبایل صحبت میکرد
1396/1/29
معنی ایمنی رو هم فهمیدیم .اونم در مقایسه با بنز و بی ام و. به ای نمیگن ایمنی بسترن میگن اعتماد به نفس کاذب
1396/1/29
خودروسازان چینی تا بیست سال پیش وجود خارجی نداشتند و امروزه خودروهای روز با امکانات
و قیمت مناسب تولید و به دنیا صادر می کنند درست نقطه مقابل اینجا که خودروهای بیست سال پیش دنیا را با کیفیت فاجعه تولید می کنند!!
1396/1/29
در تصادف بعدی اعلامیت میبینم شک نکن نظر منو میخواهی هنوز سالم ازش استفاده کن تازه کوپه شده ببرش نمایندگی فقط نیاز به آچار داره همین
1396/1/30
تز بسترن به نیسان 370 z تبدیل شده
1396/1/30
این دسته خبرا خیلی جالبه مبهم ، بی سر و ته ، حالا منظور چی بود؟
شاید آقای مشایخی توی گروه بهمن مشغول خدمت هستن
شاید سابقه نداشته گروه بهمن به یک شماره ملی تابحال دو تا ماشین بفروشه
شاید بیمه بدنه خودروی صفر کیلومتر داشته دوباره بهش بسترن دادن
شایدم استحکام و ایمنی بسترن از بنز و بی ام و بهتره ، ماکه سوار نشدیم از کجا بدونیم
1396/2/2
خودروبانك يك كم دقت كن دست از تبليغات براي اين ارابه هاي مرگ بردار همين چند وقت پيش يه بسترن تو اتوبان بابايي 5 تا كشته درجا داد.
ماشين توي عكس شاسي و سقفش تا خورده بابا سركار نذاريد خودتونو.