موضوعات داغ

آیا مکلارن خودروی چهار سرنشین تولید می‌کند؟

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
مقامات مکلارن مصمم هستند که این برند خودروسازی همچنان یک تولید کننده ماشین‌های سوپر اسپرت باقی بماند، ولی باتوجه به تحرکات اخیر شرکت‌های بزرگ خودروسازی همچون لامبورگینی، مازراتی، بنتلی و... که هرکدام به فکر تولید ماشین‌‌های اسپرت، ولی چهار سرنشینه افتاده‌اند و یا مثلا شرکت خودروسازی لامبورگینی که یک برنامه مصمم برای تولید یک خودروی شاسی بلند دارد. حالا می‌بینیم که شرکت خودروسازی مکلارن هم علاقه خود را نسبت به تولید یک خودروی چهار سرنشینه نشان داده است.
این بدان معنا نیست که مکلارن تصمیم به تولید یک خودروی سدان چهار درب و یا تصمیم برای تولید یک ماشین شاسی بلند داشته باشد، ولی مدیرعامل این خودروساز بریتانیایی در نمایشگاه شانگهای چین علاقه خود را نسبت به تولید یک خودروی چهار سرنشینه، ولی در چهارچوب یک اتومبیل سوپر اسپرت نشان داده است.
در ادامه صحبت‌های بالا، "مایک فلویت" مدیر اجرایی کمپانی خودروسازی مکلارن اضافه کرد: ما باید ببینیم که بازار مصرف به چه چیزی نیاز دارد و اگر مشتریان علاقه به داشتن یک خودروی سوپراسپرت چهار سرنشینه داشته باشند، ما مجبور به فاصله بین دو محور ماشین‌هایمان هستیم تا یک جفت صندلی دیگر برای سرنشینان عقب تعبیه کنیم، ولی در مقابل چابکی محصولاتمان کاهش محسوسی خواهند داشت و دیگر بستگی به مشتری دارد که آیا ماشینی سوپراسپرت با چابکی بالا و یا ماشینی چهار سرنشین سوپر اسپرت می‌خواهد.
البته این یک پاسخ غیرصریح است، اما باتوجه به مقاصد بلند پروازانه کمپانی خودروسازی مکلارن در 5 سال آینده برای طراحی و راه اندازی 15اتومبیل جدید، می‌توان تاحدودی به طراحی و تولید یک ماشین سوپر اسپرت چهارسرنشینه هم امیدوار بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد