موضوعات داغ

فیس لیفت ۲۰۱۷ رنو کلیو

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
رنو برای سال ۲۰۱۷ تصمیم گرفته است تا دستی به سر و روی هاچ بک پر طرفدارش یعنی کلیو کشیده و آن را با چند آپشن جدید و ظاهری جذاب تر از قبل روانه ی بازار کند. قیمت این خودرو در بازار استرالیا از ۱۵ هزار دلار آغاز خواهد شد و تا ۲۲ هزار دلار در فول ترین نسخه خواهد رسید. تغییراتی که در این مدل فیس لفت داده شده است شامل استفاده از آینه‌های جانبی هم رنگ با بدنه، گیربکس دو کلاچه، زیر رکابی کرومی، جلوپنجره‌ی کرومی، دستگیره ی درهای هم رنگ با بدنه و رینگ های ۱۶ اینچی جدید هستند.
در تیپ پایه که با نام لایف عرضه می شود شاهد امکاناتی چون سیستم ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، چراغ های خودکار، سنسور باران، دوربین دید عقب، سنسور پارک عقب، شیشه های برقی و فرمان چرمی هستیم.
تیپ بعدی Zen نام دارد که دارای امکاناتی چون چراغ های روشنایی در روز LED، مه شکن، سنسور های پارک جلو، سیستم رهیاب ماهواره ای، زیر سپر مشکی براق عقب و رینگ های آلومینیومی ۱۶ اینچی است.

رنو کلیو

رنو کلیو

بالاترین تیپ کلیو نیز GT لاین نام دارد و امکانات اضافه ی آن شامل حاشیه‌ی کرومی شیشه‌ها، سیستم پارک خودکار، سنسورهای پارک جانبی، زیر آرنجی برای راننده، نور پردازی LED داخل کابین، سیستم صوتی آرکامیس، صندلی برقی راننده و سرنشین، تودوزی چرمی به همراه دوخت بنفش رنگ، سیستم تهویه ی مطبوع خودکار، شیشه های عقب دودی و رینگ های ۱۷ اینچی هستند. البته می توان برای داشبورد و صندلی ها تریم قرمز رنگ را نیز سفارش داد و جالب است که بدانید رنو برای شخصی سازی فضای داخلی کلیو مبلغ اضافه ای را دریافت نمی کند.

رنو کلیو

رنو کلیو

اما در زیر کاپوت این خودرو موتوری ۱.۲ لیتری چهار سیلندر قرار گرفته است که از نوع توربو بوده و می تواند ۱۱۸ اسب بخار قدرت در ۴۹۰۰ دور بر دقیقه و ۱۹۰ نیوتون متر گشتاور را در ۲ هزار دور بر دقیقه تولید کند که این موتور به همراه یک گیربکس ۶ دنده ی دوبل کلاچ عرضه می شود. موتور دیگری که بر روی کلیو قابل سفارش است موتور ۰.۹ لیتری سه سیلندر است که این موتور نیز از نوع توربو یوده و می تواند ۸۸ اسب بخار قدرت در ۵ هزار دور بر دقیقه و و ۱۳۵ نیوتون متر گشتاور را در ۲۵۰۰ دور بر دقیقه تولید کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد