موضوعات داغ

تست و بررسی تویوتا هایلوکس TRD مدل 2017 + فیلم

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
ساخت خودروهای پیکاپ تویوتا با پسوند "TRD"، چیزی شبیه به ساختن خودروهای "رپتور" برمبنای پیکاپ F-150 توسط کمپانی خودروسازی فورد است که برای آن پیشرانه‌ای قوی‌تر و یک طراحی جذاب‌تر در نظر گرفته می‌شود. حال کمپانی خودروسازی تویوتا هم برمبنای خودروهای استاندارد خود از جمله تویوتا توندرا، تویوتا تاکوما و چند مدل دیگر اقدام به ساخت نسخه‌های TRD می‌کند که قرعه آخرین پروژه به نام تویوتا هایلوکس درآمده است.
این خودرو چند ماه پیش توسط کمپانی خودروسازی تویوتا به طور رسمی رونمایی شد، ولی حالا یک ویدیو از تست و بررسی غول جدید تویوتا توسط "کارادیوایس" آماده شده و در خودروبانک قرار گرفته است. ولی قبل از تماشای ویدیو بد نیست صحبتی کوتاه در رابطه با مشخصات فنی این خودرو و همچنین نقاط قوت و ضعف آن داشته باشیم که توسط کارشناسان "CarAdvice" ارائه شده است.

تویوتا هایلوکس TRD

تویوتا هایلوکس TRD

خودرویی که توسط کارشناسان "CarAdvice" مورد استفاده قرار گرفته، با یک پیشرانه توربو دیزل 2.8 لیتری در صحنه حاضر شده است که نیروی تولیدی آن تنها با مصرف سوخت ترکیبی 8.5 لیتری، در دور موتور 3400 به چیزی معادل 176 اسب بخار رسیده و همچنین گشتاور تولیدی آن هم در 1600 دور بر دقیقه به چیزی بیش از 450 نیوتن متر می‌رسد که توسط جعبه دنده‌ای 6 سرعته اتوماتیک دریافت شده و به هرچهارچرخ اتومبیل ارسال می‌شود.

تویوتا هایلوکس TRD

تویوتا هایلوکس TRD

حال پس از مشخصات فنی، به نقاط قوت و ضعف این اتومبیل خواهیم رسید که از دید کارشناسان این وبسایت، به صورت زیر خلاصه شده است:

تویوتا هایلوکس TRD
مثبتعملکرد خوب موتور، طراحی بهتر و خشن‌تر چهره، انتقال قدرت هوشمند، فضای مناسب و معقول در داخل کابین، چراغ‌های جلو LED بزرگ
منفیعدم وجود رابط کاربری آندروید و اپل کارپلی، تجهیزات لمسی حذف شده داخل کابین برخلاف دیگر نسخه‌های TRD، فرمان سفت و سنگین در سرعت‌های پایین، سواری خشن

تویوتا هایلوکس TRD

تویوتا هایلوکس TRD

باتوجه به موارد بالا، در انتها کارشناسان "کارادیواس" نمره 7.5 به عضو جدید خانواده TRD تویوتا داده‌اند که از ترکیب نمرات 8 برای کارایی و اقتصاد، نمره 7.5 برای راحتی و فضای داخل کابین، نمره 7 برای تکنولوژی و ارتباط، نمره 7.5 برای قیمت و امکانات ، نمره 6.5 برای رانندگی و هندلینگ (کنترل) بدست آمده است.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/2/16
زیباست...

پرچم بالا
1396/6/11
ژاپن کارش خیلی بهتر از ایران است آشغال های ژاپنی در ایران هنوز هم از تولیدات ایران خودروی ما بهترند
نم دونم کی باید به ایرانی بودن خود ببالیم
1396/8/27
جناب حاجی فرزام ....در مدیریت مصرف و مدیریت خرید به خود ببالیم....موارد دیگر هم هست...مدیریت انرژی..مدیریت منابع طبیعی ...مدیریت منابع نیروی انسانی...مدیریت تولید و فن آوری..........
1397/1/26
منظورت درست متوجه نشدم کدوم مدیریت رو میگی مگه ما مدیریت داریم