موضوعات داغ

شرایط فروش اعتباری برلیانس H220 ویژه اردیبهشت 96 + جدول

عکس مطلب اول
گروه خودروسازی سایپا به نمایندگی از پارس خودرو، جدیدترین شرایط پیش فروش برلیانس H220 اتوماتیک و دستی را ویژه اردیبهشت ماه سال جاری اعلام کرد.
پیش فروش تک ودیعه‌ای و پیش فروش اعتباری، روش‌های مختلفی است که شرکت پارس خودرو در نظر گرفته و گروه خودروسازی سایپا به نمایندگی از آن اعلام کرده است که شامل حال هر دو مدل برلیانس H220 اتوماتیک و دستی می‌شود.
ابتدا در روش تک ودیعه‌ای، برلیانس H220 درهر دو مدل اتوماتیک و گیربکس دستی با دو مبلغ پیش پرداخت 15 میلیون تومانی و 20 میلیون تومانی در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت که سود انصراف 18 درصد و موعد تحویل تیرماه 96 برای هر دو مدل مشترک خواهد بود، اما برای پیش پرداخت اول سود مشارکت 21 درصد و گروه خودروسازی سایپا برای پیش پرداخت دوم سود مشارکت 24 درصد در نظر گرفته است.
برای پیش فروش اعتباری برلیانس H220 در دو نسخه اتوماتیک و دستی هم پیش پرداخت‌های متنوع 15 میلیون تومانی، 18 میلیون تومانی و 20 میلیون تومانی در نظر گرفته شده است که نقطه اشتراک تمامی آنان سود مشارکت سالانه 15 درصد، سود انصراف 18 درصد و در نهایت موعد تحویل تیرماه 96 خواهد بود. ولی نحوه بازپرداخت اقساط آنان در 3 چک چهار ماهه، 3 چک شش ماهه، 6 چک چهار ماهه و در نهایت 3 چک چهار ماهه (برای پیش پرداخت 20 میلیون تومانی) در نظر گرفته شده است که جزییات آن را در جدول زیر می‌توان مشاهده کرد.

شرایط فروش برلیانس H220

شرایط فروش برلیانس H220


نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/2/20
خبر تکراریه ! واقعا خسته نباشید
اصلا ارزش خرید نداره اینطرف سود میدی میخری ، اونطرف هم با کلی ضرر میفروشی