موضوعات داغ

جایزه جالب پلیس دبی برای رانندگان ایمن!

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
پلیس دبی به خاطر ماشین‌های اسپرت و سوپر اسپرت همچون استون مارتین، بوگاتی ویرون، فراری F12، لامبورگینی اونتادور و... که در ناوگان خود به کار گرفته است، بسیار مشهور شده و آن را تبدیل به یک سوژه ثابت و اصلی در رسانه‌های بزرگ بین المللی کرده است، اما این بار پلیس دبی نه به خاطر ماشین‌های منحصربه فردش، بلکه برای موضوع دیگری سوژه رسانه‌های بین المللی شده است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.
پلیس دبی هر ساله مراسمی تحت عنوان "نقطه سفید" در هتل Habtoor Grand Resort واقع در شهر دبی برگزار می‌کند که در آن مقامات عالی رتبه پلیس دبی همچون "فرمانده رئیس پلیس" و "رئیس شورای ملی فدران" هم شرکت می‌کنند تا با جوایزی ویژه، از ایمن ترین رانندگان کشور امارات متحده عربی قدردانی کنند.
در این مراسم، بیش از 2000 جایزه مختلف به رانندگان ایمن اماراتی اعطا می‌شود که بزرگ‌ترین جایزه آن یک ماشین کوچک طلایی به شکل مکلارن P1 است که امسال به دو راننده ایمن شهر دبی، یعنی"بلال عتیق بلال" و همچنین "سارا جمعه رابعه" اعطا شده است و بعد از آن جوایزی کوچک‌تر به دیگر رانندگان ایمن شهر دبی بسته به سابقه آنان داده شده است.
عبدالله ماری فرمانده کل پلیس دبی در خصوص این مراسم می گوید: برنامه نقطه سفید به تشویق رانندگان ایمن در سراسر کشور می‌پردازد و می‌‌تواند برای رسیدن به اهداف نهایی و کاهش تصادفات و آمار مرگ و میر کمک کند.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/2/28
جالبه برای جلوگیری از بیشتر شدن آمار تصادفات و مرگ و میر جاده ای از راهکار تشویق استفاده می کنن در حالی که تو ایران از جرایم هنگفت برای مهار تخلافات پیش آمده انجام میشه
درحالیکه در دبی از ترفند تشویق و تمجید راننده های که با احتیاط و ایمن رانندگی می کنن استفاده می کنند
بنظر من جرایمه درست بازدارنده هست ولی کراهت و بدبینی نسبت به ماموران راهنمایی بین مردم ایجاد میکنه اگه کنار جرایم و برخورد با تخلافات تشویق رو هم جا بندازن هم خوب میشه
1396/2/30
دوست عزیز اینها کارهای تبلیغاتی عرب های پولدار برای جذب توریست است. اتفاقا دبی سنگین ترین جرایم رانندگی را در منطقه دارد. در اینکه اونها هوشمندانه تر از ما برخورد میکنند شکی نیست، اما بخش زیادی از این موضوع تبلیغات صرف است.