موضوعات داغ

طرح تابستانه پاکرو برای محصولات هیبریدی هیوندای

عکس مطلب اول
پاکرو جهت رفاه حال مشتریان و مالکین خودروهای هیوندای در روزهای ماه مبارک رمضان، طرح بازدید رایگان خودروهای هیوندای را آغاز کرد.
شرکت پاکرو، نماینده رسمی هیوندای موتورکمپانی (هیبرید) در ایران، با راه اندازی طرح بازدید تابستانه رایگان محصولات هیوندای از ابتدای ماه مبارک رمضان اقدام به خدمت رسانی به مشتریان این برند نام آشنا می نماید.
این یکی از کمپین های فصلی است که در سال جاری توسط پاکرو، به‌منظور وفادارسازی و افزایش اطمینان خاطر مشتری‌ها برگزار می‌شود. در این کمپین خدمات مختلفی به مشتریان ارائه می‌شود که در آن به‌صورت کاملا رایگان خودرو مشتری، چک آپ کامل می‌شود و در صورت نیاز به تعمیر این امر با ارائه تخفیف ویژه انجام می‌شود.
این تخفیف ویژه شامل: اجرت تعویض روغن، اجرت تعویض لنت و اجرت شارژ گاز کولر است که از جمله موارد پر مصرف در فصل تابستان هستند.
این خدمات در حقیقت امتیازاتی هستند که در بهبود رابطه میان مشتری، شرکت و نمایندگی‌ها تاثیر بسزایی دارد و از این طریق مشتری‌ها کاملا آگاه می‌شوند که برای دریافت خدمات فنی و دوره‌ای خودروهای خود هیچ نیازی به مراجعه به مراکز غیررسمی ندارند و این خدمات از سوی شرکت مادر، بدون دریافت اجرت و با بالاترین سطح اطمینان از کیفیت و استاندارد به آن‌ها ارائه می‌شود.
علاقه مندان می توانند جهت دریافت اطلاعات تکمیلی به وبسایت رسمی این شرکت به آدرس www.pakro.com مراجعه نمایند. همچنین شماره تلفن ۰۲۱-۷۳۵۲ آماده پاسخگویی به درخواست‌های هم‌وطنان عزیز خواهد بود.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/3/9
بالاخره هیبریدی های هیوندا با کدام شرکت شد ؟ پاکرو ؟ آسان موتور ؟ یا کرمان موتور ؟
جالبه که هر دو تای اولی ، شرایط فروش گذاشتن ، و کرمان موتور هم مشخصاتش رو قرار روی سایت قرار داده
1396/3/10
مملكت ت...... همينه من خريدم الان گارانتي هم ديگه نميكنه شركت دزد پاكرو تازه پلاكم نميشه مونده تو پاركينگ اين سايتايه ماشيني مثل اسببخارو اين فقط فكر تبايغ كردن و پول گرفتنند
1396/3/13
مملكت صاحب نداشته باشه همينه ازاين بيشرفا ماشين نخريد پلاك نميشن كلاه برداري كردن