موضوعات داغ

فصل دوم برنامه گرند تور چه زمانی منتشر می شود؟

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
بعد از ماه‌ها انتظار، در آبان ماه سال گذشته طلسم یکی از مورد انتظارترین مستندهای خودرویی، آن هم با حضور سه مجری سابق "تخت گاز" یعنی "جرمی کلارکسون"، "ریچارد هموند" و "جیمز می" شکسته شد و اولین قسمت آن کار خود را با قدرت هرچه تمام‌تر در تاریخ 28 آبان سال گذشته با قرار گرفتن بر روی خروجی وبسایت "آمازون پرایم" آغاز کرد تا انتظارات بسیار طولانی مخاطبان به فرجام برسد و بار دیگر شاهد هنرنمایی این سه مجری محبوب با همان حس و حال "تخت گاز" در برنامه جدید "گرند تور" باشیم که بعد از انتشار 13 قسمت، پرونده فصل اول برنامه گرند تور کاملا بسته شد. اما حالا بعد از گذشت چند ماه از اتمام فصل اول گرند تور، باید کم کم منتظر شروع فصل جدید با یک عوامل پخته‌تر باشیم که قطعا یک برنامه بهتر و هیجان انگیزتر از فصل اول ارائه خواهند کرد.
با تایید آمازون، فصل دوم برنامه "گرند تور" از ماه اکتبر سال جاری یا به عبارتی ساده‌تر، از مهرماه سال جاری کار خود را در سرویس "آمازون پرایم" آغاز خواهد کرد که به نقل از منابع نزدیک به آمازون و برنامه گرند تور، فصل دوم خیلی گران‌تر از فصل اول ساخته خواهد شد که نمونه ساده آن می‌تواند استفاده از دوربین‌های پیشرفته با قابلیت فیلمربرداری 4K باشد تا یک وضوح و کیفیت تصویر بسیار بالاتر را در اختیار مخاطبان قرار دهند، هرچند پیش از این با انتشار یک فیلم جاسوسی، شاهد فیلمبرداری عوامل برنامه گرند تور در یک مجمتع تجاری واقع در شهر "دبی" بودیم که در آن جرمی کلارکسون با یک تانک سبک وزن دیوار مجتمع تجاری را فرو می‌ریزد و وارد مجتمع تجاری می‌شود.
علاوه بر این‌ها، سازندگان برنامه "گرند تور" وعده یکسری تغییرات ریز و درشت نیز داده‌اند که شاید یکی از تغییرات بزرگ آن استفاده از راننده جدید و بهتر برای زمان‌گیری ماشین‌های مورد بررسی مجریان باشد که هنوز رسما تایید نشده است، ولی این تغییر می‌تواند یک نقطه عطف در بهبود شرایط برنامه "گرند تور" باشد.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/3/18
جرمی 30 سال از دهه 90 تا الان سابقه تولید مستند ماشین داره
خوب مشخصه هرکسی هم بیاد نمیتونه جاشو پر کنه
30 سال تو جیب بی بی سی میلیون ها پوند پول ریخت
قدرشو ندونستن
بخاطر اینکه جرمی صاحب سبکه
برخلاف شوخی ها یی که میکنه هرکسی از نزدیک ببینش بسیار انسان مهربونیه
1396/3/19
بعد میگن چرا اون کشورا پیشرفت میکنن، اونجا اصول ارجح هستن بر افراد!
1396/3/19
بله جرمی یک شخصیت فانتزی و خیلی خوبی داره , ولی با بی احترامی به تهیه کننده (جریان همون مشت) این شخصیت رو زیر سوال برد و از جرمی یک شخصیت عصبانی ساخت. بی بی سی مجبور شد اخراج کنه
1396/3/19
درسته که همه دوستش داریم ولی اینکه بخاطر دیر شدن ناهار به ملیت همکارت توهین کنی و بزنیش کاره قابل بخششی نبود