موضوعات داغ

سه‌شنبه مراسم رونمایی هیوندای کونا را زنده در خودروبانک ببینید

عکس نویسنده
محسن آل طه
نویسنده
عکس مطلب اول
هیوندای قصد دارد تا سه‌شنبه ساعت 11:30 شب به وقت تهران از جدیدترین محصول خود به نام کونا Kona رونمایی کند. هیوندای کونا شاسی‌بلند جدید هیوندای است که با مدل 2018 به زودی روانه بازارهای جهانی می‌شود و تابحال چندین عکس و فیلم کوتاه تیزری از این خودرو منتشر شده است. به همین مناسبت خودروبانک نیز قصد دارد راس این ساعت یعنی 23:30 به وقت تهران (سه‌شنبه)، مراسم رونمایی از این خودرو را به صورت زنده در سایت پخش کند تا همزمان با دنیا، ما نیز بتوانیم با این خودروی جدید هیوندای، که انتظار داریم به بازار ایران نیز عرضه شود، آشنا شویم.
هیوندای کونا روی شاسی کیا سونیک جدید پیاده‌سازی شده و با وجود اینکه هنوز صحبتی در مورد پیشرانه نصب شده روی آن نشده، اما انتظار می‌رود تا از پیشرانه هیوندای i30 جدید روی این خودرو نیز استفاده شده باشد.

هیوندای کونا سه شنبه رونمایی می شود

هیوندای کونا سه شنبه رونمایی می شود

با توجه به عکس‌هایی که تابحال از جانب هیوندای منتشر شده، کونا از الگوی جدید هیوندای در طراحی پیروی کرده و در نمای جلوی آن از یک جلوپنجره جدید بهره برده شده و در قسمت‌های کاپوت و بدنه طراحی عضلانی به چشم می‌خورد.
از طریق این عکس‌ها می‌توان فهمید که در نمای جلویی، چراغ‌های LED مخصوص روز در بالا قرار داده شده‌اند و پایین‌تر از آن چراغ‌های اصلی وجود دارند که برای روشنایی بکار می‌روند و ما را به یاد نیسان جوک می‌اندازند.

پخش زنده رونمایی هیوندای کونا: سه شنبه ساعت 23:30 در خودروبانک

یکی از نکات جالب بکار رفته روی هیوندای کونا که در تیزر تبلیغاتی به نمایش درآمده، Head-up Display پشت فرمان این خودرو است که همانند خودروهایی چون دی اس 5 و یا رنو تالیسمان، مثل یک هواپیما روی صفحه‌ای عمودی به نمایش در می‌آید و روی شیشه جلو اطلاعاتی نقش نمی‌بندد.

سیستم HUD در هیوندای کونا

سیستم HUD در هیوندای کونا

همانطورکه اشاره کردیم، هیوندای کونا احتمالاً از پیشرانه‌های فعلی هیوندای i30 بهره می‌برد یعنی باید انتظار پیشرانه‌های 1 لیتری توربو بنزینی 120 اسب بخاری، 1.6 لیتری دیزلی و همچنین 1.4 لیتری بنزینی 140 اسب بخاری را روی این خودرو داشته باشیم که گزینه آخر یعنی نسخه بنزینی با 140 اسب بخار گزینه مناسبی برای عرضه در ایران است.
البته به نظر می‌رسد هیوندای همانند نسخه i30N یک نسخه کونا N نیز که مدل قدرتمندتری خواهد بود را در نظر بگیرد که شایعاتی مبنی بر عرضه موتور 260 اسبی به همراه سیستم چهارچرخ متحرک برای مدل N به گوش می‌رسد.

هیوندای کونا

هیوندای کونا

قیمت هیوندای کونا با مدل 2018 در ساده‌ترین مدل حدود 16 هزار پوند خواهد بود اما اگر قصد دارید بهترین و کامل‌ترین مدل هیوندای کونا را خریداری کنید، باید مبلغی در حدود 23 هزار پوند را خرج کنید. اگر فرض کنیم هیوندای کونا به بازار ایران عرضه شود، احتمالاً رنج قیمتی این خودرو بین 150 تا 200 میلیون تومان خواهد بود.
در زیر تیزر تبلیغاتی این خودرو را می‌توانید مشاهده کنید اما همانطورکه اشاره کردیم، روز سه شنبه 23 خردادماه ساعت 23:30 دقیقه به صورت زنده مراسم رونمایی از هیوندای کونا روی وبسایت خودروبانک پخش می‌شود تا به همراه شما بتوانیم مراسم رونمایی جدیدترین شاسی‌بلند هیوندای را مشاهده کنیم.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/3/22
به نظرم اسمشو باید اینجا عوض کنن، نظر شما چیه؟
1396/3/23
ماشین فوق العاده جذاب و زیباست.سایت netcarshow.com زودتر از شرکت هیوندای رونمایی کرد.