موضوعات داغ

تبلیغ جالب هوندا با گربه‌ معروف اینترنتی! + فیلم

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
بگذارید شما را با "پمپوس آلبرت" آشنا کنیم. در واقع "پمپوس آلبرت" نام یک گربه معروف است که به خاطر داشتن یک میمیک صورت جالب و همیشه اخمو، در فضای مجازی و اینترنت بسیار معروف شده است که اخیرا مورد توجه هوندا قرار گرفته و در تبلیغ تلویزیونی این شرکت بازی کرده است که فیلم آن توسط گروه خودروبانک آماده شده و در انتهای مقاله بارگذاری شده است.
پیش از پرداختن به تبلیغ هوندا، می‌توان گفت که "پمپوس آلبرت" یک گربه از نژاد پرورشی "سلکیرک رکس" است که خاستگاه آن دو کشور ایالات متحده آمریکا و همچنین کشور مجارستان خواهد بود، اما "پمپوس آلبرت" یک گربه منحصر به فرد از این نژاد است که چهره آن بسیار اخمو بوده و همچنین در مقایسه با گربه‌های دیگر، خونسردی بالای آن در مقابل حوادث پیرامون بسیار جالب و شگفت انگیز است که دلیل اصلی معروف شدن این گربه در فضای مجازی بوده است.
حال باتوجه به تبلیغ هوندا که در عین سادگی، یک داستان بصری قابل تحسین در خود جای داده است، می‌توان دید که "پمپوس آلبرت" در چندین سکانس این فیلم خونسردی بالایی دارد و حتی قسمتی از این فیلم که یک جسم فلزی کنار آن می‌افتد، هیچگونه عکس العملی از خود نشان نمی‌دهد. اما در انتها وقتی که پمپوس آلبرت کنار یک متخصص هوندا قرار می‌گیرد، از حالت یخ زدگی خارج شده و تکانی به خود می‌دهد تا نشان دهد حتی "پمپوس آلبرت" هم نمی‌تواند در مقابل اتومبیل‌های هوندا مقاومت کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد