موضوعات داغ

نصب دوربین 360 درجه نیسان جوک، تکنولوژی هیجانی + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
نیسان معمولاً به ایده های خلاق و جالب توجه ویژه ای دارد و مرتبط با این موضوع، چند ماه پیش کمپانی خودروسازی نیسان یک ماشین خانوادگی معرفی کرد که مجهز به محل نگهداری سگ و یا شستشوی آنان بود تا با یک بدن تمیز وارد ماشین شوند و یا حتی بعد ازآن شاهد ارائه یک "هواپیمای بدون سرنشین (کوادکوپر)" همراه با شاسی بلند نیسان ایکس- تریل بودیم که در این خصوص نیسان به خوبی می‌داند که چطور طرفدارانش را به خود نزدیک کند.
حال آخرین ایده نیسان برای جذب مخاطبان بیشتر، ساخت یک دوربین 360 درجه چندمنظوره برای نیسان جوک است که دارای شکل ظاهری متفاوت بوده و همچنین قابلیت نصب بر روی داشبورد ماشین را دارد که با ظرفیت و مدت زمان فیلم برداری حدوداً 3 ساعته، می‌توان از آن به عنوان یک دوربین "DashCam" استفاده کرد که به کاربران اجازه می‌دهد تا وقایع جلو اتومبیل را ثبت و ضبط کنند و در صورت وجود مشکل، به شرکت‌های بیمه ارائه دهند.

دوربین 360 درجه نیسان جوک

دوربین 360 درجه نیسان جوک

با این حال، ایده جدید نیسان تنها یک دوربین ثبت لحظات نیست، زیرا می‌توان این دوربین را از روی داشبورد جدا کرده و به یک کلاه ایمنی و یا وسایل نقلیه دیگر همچون موتورسیکلت و یا دوچرخه نصب کرد و به ثبت لحظات هیجان انگیز پرداخت که در فیلم تبلیغاتی نیسان شاهد نصب آن بر روی کلاه ایمنی اعضای تیم Xpogo هستیم تا به ثبت لحاظ هیجان انگیز مشغول شوند. در این خصوص نیسان اضافه کرد: مهم نیست که شما در هوا هستید یا مسیرهای کوهستانی، اما برای شروع یک ماجراجویی هیجان انگیز نیاز به یک دوربین اول شخص است تا به ثبت لحظات بپردازید.

دوربین 360 درجه نیسان جوک

دوربین 360 درجه نیسان جوک

با همکاری شرکت 360fly به عنوان تولید کننده دوربین‌های 360درجه، توانایی "JukeCam" در این ویدیو به نمایش گذاشته شده است و باحضور تیم حرفه‌ای Xpogo، این قابلیت جدید نیسان بسیار قوی‌تر نشان داده شده است که در این بین "دالتون اسمیت" به عنوان رهبر بدلکاری‌های این گروه "پوگو استیک" سواران، در طول فیلمبرداری از روی 3 دستگاه خودروی نیسان جوک به طور مرحله‌ای پرش می‌کند و یک رکورد جدید و متفاوت در کتاب رکوردهای گینس به نام خود ثبت می‌کند. هرچند انجام این کار (پرش از روی سه خودروی نیسان جوک با دستگاه پوگو استیک) و شکستن رکورد دالتون اسمیت برخلاف آن چیزی که دیده می‌شود، اصلاً کار راحتی نیست.


نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/6/21
دوربین ۳۶۰ درجه و مانتیور بزرگ برای سانتافه ۲۰۱۷ میخوام