موضوعات داغ

شرایط فروش جدید رنو داستر اعلام شد + جدول

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
نگین خودرو، نماینده عرضه و خدمات پس از فروش محصولات رنو در کشور، جدیدترین شرایط فروش نقد و اقساط مدل‌های 2017 از رنو داستر را به همراه تخفیفات ویژه اعلام کرد.
برای تیپ SE مدل 2017 که به صورت تک دیفرانسیل و با موعد تحویل 30 روزه به مشتریان تحویل داده می‌شود، قیمت نهایی 114 میلیون تومان در نظر گرفته شده است که با تخفیف ویژه 3 میلیون تومانی به مشتریان تحویل داده می‌شود، اما در شرایط فروش اقساطی خبری از تخفیف نخواهد بود و با پرداخت 57 میلیون و 100 هزار تومان به حساب نمایندگی نگین خودرو به عنوان پیش پرداخت، می‌توانید برای داشتن یکی از خودروهای رنو داستر ثبت نام کنید.
بعد از مدل SE، نسخه چهار چرخ محرک PE دیده می‌شود که از سوی نگین خودرو قیمت 114 میلیون تومان دریافت کرده است و با تخفیف 3 میلیون تومانی، با قیمت نهایی 111 میلیون تومانی به مشتریان عرضه خواهد شد که یک شرایط فروش مشابه با تیپ SE خواهد داشت، اما در شرایط فروش دوم شاهد پیش پرداخت 83 میلیون تومانی بعلاوه 4 فقره چک یک‌ماهه به مبلغ 7 میلیون تومان هستیم. علاوه بر این، در شرایط فروش اقساطی هم می‌توان با پرداخت تک مرحله 57 میلیون و 100 هزار تومان و یا پرداخت دو مرحله 34 میلیون و 23 میلیون و 100 هزار تومان، نسبت به خرید این مدل اقدام کرد که برای اطلاع از جزییات فروش آن می‌توانید به جدول مربوطه در انتهای همین مقاله مراجعه کنید.
در پایان هم به مدل SE با یک سیستم چهارچرخ محرک خواهیم رسید که حدود 10 میلیون تومان گران‌تر از نسخه تک محور به مشتریان عرضه می‌شود که می‌توان با تخفیف 3 میلیون تومانی اقدام به خرید این خودروی کراس اوور با دو پیش پرداخت متفاوت در شرایط فروش نقدی و شرایط فروش اقساطی کرد.
همانطور که گفته شد، برای اطلاع از جزییات این طرح و شرایط فروش اقساطی این محصول می‌توانید به جدول مربوطه در خودروبانک مراجعه کنید، ولی قبل از آن بد نیست کمی هم در رابطه با رنو داستر صحبتی داشته باشیم که در بازار کشور جای خود را پیدا کرده است. به طور کلی می‌توان گفت که شرکت سازنده برای کراس اوور داستر دو پیشرانه مختلف را در نظر گرفته‌ است که اولی شامل یک پیشرانه 1.6 لیتری 115 اسب بخاری متصل به یک جعبه دنده 5 سرعته دستی بوده و موتور دومی هم شامل یک پیشرانه 2 لیتری 16 سوپاپ با دو خروجی متفاوت قدرتی 148 و 142 اسب بخاری و گشتاور 177.5 و 168 نیوتن متری می‌شود که به طور دلخواه به دو جعبه دنده 6 سرعته دستی و یا 4 سرعته اتوماتیک متصل می‌شود که در این میان برای بازار کشور تنها موتور 2 لیتری با جعبه دنده‌ای 4 سرعته اتوماتیک در نظر گرفته شده است که به نظر می‌رسد نسخه 168 اسب بخاری باشد.

شرایط فروش جدید رنو داستر

شرایط فروش جدید رنو داستر


نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/4/29
168 اسب بخار یا 168 نیوتن بر متر که همون 142 اسب بخاره؟☺☺
1396/4/30
داستر 168 اسبی نداریم موتور داستر در حدود 135 اسبی و 195 نیوتن متر گشتاور می باشد
1396/4/30
سلام
به نکته اصلی توجه نکردین یا اینکه نخواستین بگین.
نگین خودرو هم داستردودف هم تالیسمان را گرونتر کرده جدیدا
1396/4/31
سلام من قبلا قصد خريد داستر داشتم تا چند هفته گذشته که يکي از دوستانم اين ماشين رو داشت و من پشتش نشستم تا ببينم چه جور ماشينيه...من خودم در حال حاظر مزدا دارم .
راستشو بخواهيد خيلي جالب نبود داخل اتاق شبيه پرايد بزک شده بود و تا چشم کار ميکرد پلاستيک سفت ديده ميشد و بي کيفيت روکش صندليا افتضاح بود از همه بدتر گيربکس ماشين بود که به شدت خنگ و کند بود و در حرک اول هم يه تکون خيلي بد داشت ...من نميگم داستر ماشين بديه ولي وقتي به اين فکر ميکني که داري 110 تومن پول ميدي مبيني که واقعا ارزش اين مبلغ رو نداره ...من به شخصه يه ويتاراي کار کرده رو ترجيه ميدم هرکسم که صحبت منو قبول نداره بره از نزديک ماشينو ببينه
1396/4/31
داخل شبیه پراید؟! روکش صندلی افتضاح؟! گیربکس خنگ؟!!! من 2 ساله داستر دارم و اینهارو اصلا ندیدم.
1396/5/2
اقاي عباس يعني شما بي کيفيت بودن وزشت بودن اتاق داستر رو رد ميکنيد خيلي جالب اگر به بچه پنج ساله هم نشون بدي ميفهمه که اتاق بي کيفيت و تمام پلاستيک هست .
وآيا قيمت گذار ي براي اين ماشين کاملا ساده از نظر شما درسته با 120 مليون ميشه سراتو و يا النترا خريد ...
يعني شما کيفيت ...محصولات کيا و هيوندا که بازار جهان و امريکا رو گرفته با محصولات داچيا يکي ميدونيد چرا با تعصب بي مورد نظر ميديد و ديگران را گمراه ميکنيد
1396/12/6
درسته حق با شماست که کیفیت متریال داخلیش ضعیفه اما داستر خودرو کاملا اقتضادیه و خرید نمونه های دسته دومش خیلی به صرفه تره چون خیلی سادس نیاز به مکانیک انچنانی ام نداره و به ندرت پیش میاد خراب شه کلا ماشین عمریه اما سوزوکی یه مقدار هزینه نگهداری و مصرف سوختش بالاتره درسته اونم ژاپنیه و با کیفیت اما باز هزینه نگهداریش از داستر به مراتب بیشتره