موضوعات داغ

آغاز پیش فروش برلیانس C3 به صورت اینترنتی

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
باتوجه به اعلام قبلی گروه خودروسازی سایپا، پیش فروش برلیانس C3 از روز یکشنبه مورخ 22 مردادماه 96 یعنی همین امروز آغاز می‌شود که قرار شد با نزدیک شدن به تاریخ تعیین شده، جزییات فروش آن هم از سوی گروه خودروسازی سایپا اعلام شود. حال با آغاز پیش فروش برلیانس C3 توسط سایپا، در ادامه توجه شما را به جزییات فروش این خودرو جلب می‌کنیم.
براساس اطلاعات بدست آمده، پیش فروش این خودرو با قیمت روز در رنگ‌های "مشکی"، "سفید"، "نقره‌ای"، "آبی" و "قرمز" به صورت اینترنتی از ساعت 11 روز یکشنبه 22 مردادماه 96 آغاز خواهد شد که برای ثبت نام این خودرو با موعد تحویل مهر و آبان ماه 96، نیاز به پرداخت هزینه 25 میلیون تومانی خواهد بود، اما اگر عجله‌ای برای دریافت ماشین خود ندارید، می‌توانید پیش پرداخت 20 میلیون تومانی را با موعد تحویل آذرماه 96 انتخاب کنید که سود مشارکت آن در تمامی شرایط 21 درصد و سود انصراف آن هم معادل 18 درصد عنوان شده است.

برلیانس C3

برلیانس C3

در ادامه هم بد نیست بدانید که این خودرو با طول کلی 4210 میلی متر، عرض 1790 میلی متر و همچنین ارتفاع 1521 میلی متر ساخته شده است که دارای رینگ‌های بزرگ‌تر، جلوپنجره جدید، سقف دو رنگ "روف راک "، سیستم تعلیق بلندتر و همچنین فلپ‌های پلاستیکی در حاشیه گلگیرهای جلو و عقب است که باعث شده تفاوت‌های آن با نسخه هاچ بک H320 بیشتر دیده شود.
علاوه بر ظاهر، در بخش مولد قدرتی برلیانس C3 هم شاهد بکارگیری همان پیشرانه 1.5 لیتری چهار سیلندر بر روی برلیانس H320 هستیم که نیروی خروجی آن در دور موتور 5800 به حداکثر 103 اسب بخار و همچنین گشتاور آن هم در دور موتور 3800 به عدد 138 نیوتن متر خواهد رسید که توسط یک جعبه دنده 4 سرعته اتومات دریافت شده و به سمت چرخ‌های محرک جلو ارسال می‌شود.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/5/22
اهاي ملت همه در صحنه بريد بريد وقتو تلف نكنيد بريد صف بكشيد تو سايتش سايتشو منفجر كنيد چند ميليون پول بي زبونو بديد به اين اشغال چيني
1396/5/22
وای خدا این ارس خودرو چه فکری کرده.هر هیچ بکی گیر میاره یه بار بند میبنده 2 تا زه گلگیر یکم ارتفاع فنر .میشه یه ماشین جدید.خدا شفا بده خخخخخخخخخ.مثل استپ وی