موضوعات داغ

پورشه کاین 2018 به زودی معرفی می‌شود + عکس تبلیغاتی

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
درحالی که تنها یک هفته تا معرفی رسمی نسل جدید پورشه کاین زمان باقی مانده است، کمپانی خودروسازی پورشه تصاویری اولیه از شاسی بلند جدید خود حین تست‌های مختلف برفی و شنی ارائه کرده است تا قبل از معرفی رسمی برای مخاطبان خود یک پیش درآمد فراهم کرده باشد.
همراه با انتشار تصاویر جدید از پورشه کاین 2018، کمپانی خودروسازی پورشه ادعا می‌کند که از سال 2014 میلادی تا به امروز که در حال کار بر روی نسل جدید پورشه کاین بوده است، مجموع مسافت‌های پیموده شده آن برای تست‌های جاده‌ای در پیست نوربرگ‌رینگ، جاده‌های شهری، بزرگراه‌ها و همچنین تست‌های آن در مسیرهای آفرودی و ناهموار به رقم حیرت انگیز 4.4 میلیون کیلومتر می‌رسد تا نسل جدید "پورشه کاین" با آمادگی کامل در بازار مصرف حضور پیدا کند.

پورشه کاین 2018

پورشه کاین 2018

علاوه بر این‌ها، نسل سوم پورشه کاین تست‌های ترافیک خود را در شهرهای گرم و مرطوب چین، تست‌های اصلی خود را در کشور سوئد، فنلاند و اسپانیا و همچنین تست‌های آفرودی خود را در آفریقای جنوبی، ژاپن، نیوزیلند و همچنین در صحرای شنی "دبی" گذرانده است که انتظار می‌رود در نمایشگاه بین المللی فرانکفورت آلمان به طور رسمی معرفی شود.
باتوجه به تصاویر منتشر شده از خودرو، می‌توان گفت که طراحی خارجی محصولات پورشه چه استتار شود و چه استتار نشود، یک چهره قابل تشخیص خواهند داشت که با یک ریزه کاری‌های جزیی تبدیل به مدل‌های جدید این شرکت می‌شوند. حال مدل جدید پورشه کاین هم از این قاعده مستثنی نبوده و شباهتی بسیار زیاد به مدل‌های قبلی خود دارد، اما کمپانی خوروسازی پورشه برای اینکه مورد انتقاد قرار نگیرد، تغییراتی نسبتا بزرگ در چهره شاسی بلند کاین 2018 ایجاد کرده است که از دید کارشناسان نه تنها طراحی ظاهری این خودرو بهتر نشده، بلکه باعث شده تا نسخه جدید پورشه کاین نسبت به مدل‌های قبلی خود تاحدودی زشت‌تر هم شده باشد که دلیل اصلی آن می‌تواند ورودی‌های بسیار بزرگ هوا بر روی مجموعه سپر اتومبیل باشد، هرچند نباید فراموش کرد که طراحی ظاهری خودرو یک امر کاملا سلیقه‌ای بوده و ممکن است که بسیاری از مخاطبان از این طراحی و ورودی‌های بزرگ هوای آن بر روی مجموعه سپر راضی باشند که می‌توانید جزییات آن را در تصاویر شاهد باشید.

پورشه کاین 2018

پورشه کاین 2018

در خصوص مشخصات فنی پورشه کاین 2018 هم یکسری اطلاعات اولیه از سوی منابع نزدیک به شرکت خودروسازی پورشه ارائه شده است که شامل یک موتور 2.9 لیتری شش سیلندر توربوشارژر با قدرت 434 اسب بخاری و همچنین شامل یک پیشرانه 4 لیتری هشت سیلندر توربوشارژر با حداکثر توان خروجی 542 اسب بخار می‌شود که صحت آن پس از معرفی رسمی از سوی پورشه مشخص خواهد شد، هرچند پیش بینی می‌شود که در کنار موتورهای استاندارد پورشه کاین، از یک سیستم محرک هیبریدی هم استفاده شود که اجزا تشکیل دهنده آن شاید یک پیشرانه 4 لیتری هشت سیلندر و همچنین یک موتور الکتریکی قدرتمند با خروجی ترکیبی 900 نیوتن متر باشد.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/6/1
یعنی باز هم تغییری در ظاهر ماشین اتفاق نیفتاده . کاملا شبیه نسل قبل . ماشینی که از لحاظ فنی خیلی خوبه ولی بی نهایت تکراری شده . برعکس ب ام و و حتی بنز که مدام ظاهر مدلهاشون رو به روز میکنن
1396/6/1
بعضی از طرح ها انقدر زیبا هستند که تا مدت ها تغییر نمیکنن
1396/6/1
سایت شما واقعا عالیه. لطفا در فیلم های خودرو بانک پلاس ماشین های تویوتا و لکسوس رو بیشتر بررسی کنید چه مدل های کارکرده و چه نو .
همه ما ها بهتر میدونیم که تویوتا لکسوس بهترین های برند دنیا هستند و ماشین های تویوتا و لکسوس بهترین هستند از همه نظر
1396/6/2
ب ام و و بنز مدام ظاهر عوض میکنن ؟ طراحی داخلی ب ام و حدود 10 ساله ثابت مونده فقط نوع چیدمان و مانیتورش تغییر میکنه ! ظاهرشم ک همینطور