موضوعات داغ

فیلم ژیان چوبی را ببینید!

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
سیتروئن 2CV که یک زمانی در کشور با نام "ژیان" شناخته می‌شد، یکی از مهم‌ترین وسایل نقلیه در تاریخ فرانسه و همچنین در صنعت خودروسازی جهان است که برای اولین بار در سال 1948 میلادی معرفی شد و در طول فعالیت 40 ساله خود، موفق شد بیش از 3.8 میلیون دستگاه در جهان فروش داشته باشد. حال برای ساخت یک تندیس ارزشمند از این خودروی تاریخ ساز، هنرمند معروف این روزهای صنعت خودروسازی، یعنی "میشل روبیارد" دست به کار شده و با صرف 6 سال زمان، موفق به تولید یک نمونه چوبی خارق العاده از خودروی سیتروئن 2CV شده است که می‌توانید فیلم و تصاویر آن را در خودروبانک شاهد باشید.

ژیان چوبی

ژیان چوبی

همانطور که گفتیم، مجسمه سیتروئن 2CV با صرف 6 سال زمان، توسط "میشل روبیارد" به طور کامل از چوب ساخته شده است که در فرآیند طراحی و ساخت آن از چوب‌های درخت گلابی، سیب و گردو استفاده شده است تا کیفیت مطلوب در قسمت‌های مختلف بدنه از جمله درها، کاپوت و قسمت‌های داخلی بدنه با یک طراحی و تراش دقیق بدست آید.

ژیان چوبی

ژیان چوبی

در ادامه گفتنی است که این خودروی سیتروئن 2CV چوبی در هفته جاری به موزه مجازی "سیتروئن اورجینز" رفته است که می‌توان به صورت 360 درجه با این خودروی چوبی همراه با یک موزیک نوستالژی نواخته شده توسط "آکاردئون" آشنا شد. هرچند این تمام ماجرا نیست، زیرا این خودروی چوبی در رسانه‌های اجتماعی فرانسوی حسابی سروصدا کرده است.


نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/6/12
عالی بود .