موضوعات داغ

کیا سورنتو 2018 فیس لیفت شده معرفی شد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
کمپانی خودروسازی کیا با نزدیک شدن به نمایشگاه بین المللی فرانکفورت آلمان، یکی دیگر از محصولات خود را برای نمایش در نمایشگاه آلمانی‌ها معرفی کرد که یک نسخه فیس لیفت از خودروی کیا سورنتو خواهد بود.
نسخه‌ای که در گالری تصاویر شاهد آن هستید، از سوی کیا تحت عنوان GT Line معرفی شده است که ویژگی‌های ظاهری آن می‌تواند جلوپنجره جدید کرومی رنگ، مه شکن‌های 4تایی برگرفته از نسل جدید کیا اسپورتیج، رینگ‌های 17 الی 19 اینچی آلیاژی، کالیپر قرمز رنگ ترمزهای جلو و عقب، خروجی‌های اگزوز دوبل کرومی رنگ در قسمت راست سپر، بدنه تهامی‌تر نسبت به نسخه استاندارد، چراغ‌های مشکی رنگ با الگوهای جدید طراحی داخلی و همچنین شامل قاب مشکی رنگ آینه‌های جانبی می‌شود که حداقل در نسخه GT Line یک طراحی بسیار خوب برای کیا سورنتو به ارمغان آورده است، حال برای دیدن نسخه استاندارد کیا سورنتو 2018 باید تا برگزاری نمایشگاه فرانکفورت آلمان صبر کرد و دید که چه تفاوت‌هایی نسبت به گذشته و یا حتی نسبت به نسخه GT Line دارد.

کیا سورنتو 2018

کیا سورنتو 2018

علاوه بر تجهیزات استاندارد کیا سورنتو 2018 فیس لیفت، یکسری آپشن هم پیش روی مشتریان قرار گرفته است که با پرداخت هزینه اضافی، می‌توان خودروی شاسی بلند خود را به چراغ‌های تطبیقی کاملا LED، سیستم هشدار خروج از جاده و همچنین به سیستم صوتی "کارمن کاردون" مجهز کرد که دارای قدرت 640 وات بوده و از 10 بلندگوی استریو در نقاط مختلف کابین تشکیل شده است.

کیا سورنتو 2018

کیا سورنتو 2018

با کنار گذاشتن طراحی ظاهری و امکانات مربوطه، به بخش فنی اتومبیل خواهیم رسید که یک تغییر بزرگ به خود دیده و آن هم دریافت یک جعبه دنده کاملا جدید 8 سرعته اتوماتیک است که بجای جعبه دنده 6 سرعته خودکار قدیمی بر روی پیشرانه 2.2 لیتری این خودروی شاسی بلند مورد استفاده قرار خواهد گرفت که نه تنها یک شتاب و انتقال قدرت نرم و سریع‌تر ارائه می‌دهد، بلکه میزان گازهای تولیدی پیشرانه هم از 172 گرم به عدد قابل توجه 159 گرم در هر کیلومتر کاهش پیدا کرده است. هرچند ناگفته نماند که این خودرو همچنان با یک جعبه دنده 6 سرعته دستی هم قابل دسترس خواهد بود.

کیا سورنتو 2018

کیا سورنتو 2018

در پایان لازم به یادآوری است که این خودرو هفته آینده در نمایشگاه بین المللی فرانکفورت آلمان در کنار خودروی جدید "پیکانتو X-Line" و یک خودروی جدید مفهومی رونمایی خواهد شد که خیلی از وبسایت‌های خبری آن را نسل جدید "کیا سید" می‌دانند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/6/16
زیبای خفته