موضوعات داغ

اطلاعات کامل رنو داستر 2018 منتشر شد + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
چند هفته قبل از برگزاری نمایشگاه بین المللی فرانکفورت آلمان، کمپانی خودروسازی داچیا از نسل جدید "داستر" رونمایی کرد، اما در آن زمان تنها تصاویری اندک از طراحی ظاهری خودرو منتشر کرده بود تا اطلاعات تکمیلی از این اتومبیل را در نمایشگاه بین المللی فرانکفورت آلمان ارائه دهد، حال با برگزاری نمایشگاه فرانکفورت و حضور مردم و خودروسازان بزرگ در آن، شرکت خودروسازی داچیا راضی به ارائه اطلاعات تکمیلی از نسل جدید "داچیا داستر" شد که در خودروبانک سعی داریم مروری کلی بر روی اطلاعات جدید آن داشته باشیم.
طرفداران این برند مشتاق خواهند بود که ببینند آیا کمپانی خودروسازی "داچیا" همانند نسل قبل، موقعیت منحصربه فرد این اتومبیل را حفظ کرده است یا خیر. در این خصوص شرکت سازنده عنوان کرده است که نسل جدید داچیا داستر یک رقیب اصلی برای رنو کپچر و یا حتی سیتروئن C4 کاکتوس خواهد بود، اگرچه قیمت آن معادل یک خودروی هاچ بک "هیوندای i10" است که مشتریان می توانند با پرداخت تنها 9500 پوند برای مدل های پایه، صاحب یکی از خودروهای کراس اوور داچیا داستر شوند!.

رنو داستر 2018

رنو داستر 2018

یکی از ویژگی های جدید این خودرو، می تواند استفاده از سیستم کنترل هوای داخل کابین باشد که برای اولین بار است بر روی داچیا داستر مورد استفاده قرار گرفته و از حالا به بعد مشتریان می توانند دمای مورد نیاز داخل کابین خود را تنظیم کنند که کلیدهای آن به صورت چرخشی و "ولووم" مانند ساخته شده است تا تنظیم آن راحت تر باشد. علاوه بر این، یکی از پیشرفت های بسیار خوب اتومبیل می تواند افزایش فضای داخل کابین باشد که حدود 20 میلی متر فضای پای سرنشینان جلو افزایش پیدا کرده است که با جلو بردن صندلی ها می توان برای سرنشینان عقب فضای پای بیشتری ایجاد کرد که در سفرهای طولانی حتی برای سرنشینان جلو بسیار بهتر و راحت تر خواهد بود.
برای بخش مولد قدرتی، شرکت سازنده اعلام کرده است که از 2 پیشرانه بنزینی و 2 پیشرانه دیزلی استفاده خواهد کرد که در این میان مجموعه پیشرانه‌های بنزینی را می‌توان یک نسخه 1.6 لیتری و یک نسخه دیگر 1.2 لیتری معرفی کرد که نسخه 1.6 لیتری به صورت تنفس طبیعی و از خانواده موتورهای SCe بر روی داچیا داستر نسل جدید مورد استفاده قرار گرفته و می‌تواند حداکثر 113 اسب بخار قدرت داشته باشد که منحصرا به صورت "محور جلو محرک" عرضه خواهد شد، در حالی که پیشرانه کوچک‌تر 1.2 لیتری از خانواده TCe با سود جستن از پرخوران‌های توربوشارژر بر روی خود، قادر به تولید 123 اسب بخار قدرت خواهد بود که نیروی آن به سوی چرخ‌های محرک جلو و یا هرچهارچرخ اتومبیل ارسال می‌شود.

رنو داستر 2018

رنو داستر 2018

درست همانند نسخه‌های بنزینی، پیشرانه‌های دیزلی هم به صورت تک محور محرک و یا چهارچرخ محرک به مشتریان عرضه خواهد که در این میان پیشرانه 1.5 لیتری دیزلی 89 اسب بخاری به صورت تک دیفرانسیل و همچنین نسخه 1.5 لیتری دیزلی 108 اسب بخاری آن به صورت "محور جلو محرک" و یا "چهارچرخ محرک" به مشتریان عرضه خواهد شد که تنها از یک جعبه دنده اتومات برای انتقل نیروی خود استفاده می‌کند.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/6/23
باسلام.آگه بااین موتورها توی ایران تولید بشه که نسبت به وزنش ضعیفه.
1396/6/23
موتور ١٦٠٠ برا اين هيكل ؟ همون ٢٠٠٠ قبلي هم با ١٣٠ اسب زور نداشت چه برسه به اين خدا كنه اوني كه قرار بياد تو ايران لا اقل با موتور قوي تر بياد
1397/1/25
بالاخره ما نفهمیدیم رنو ۲۰۱۸ نگین خودرو که قرارهای واحد ایران بشه دارای چه مشخصاتی هست!!!! با این وضعیت ضعیف قدرت موتور و گرانی قیمتها واقعا دارند تو روز
روشن دزدی می کنند.
1397/3/4
موتور قبلی ها از سوناتا قوی تره
1397/3/20
سلام لطفا تفاوت قیمت اروپا با ایران رو ببینید و آگاه باشید.
1397/3/28
تو سایت نگین خودرو ک نوشته 2000cc
اگه با این مشخصات وارد کنن ک افتضاحه.
یا احتمالا نگین خودرو نسل قبلیرو با مدل 2018 برا فروش گزاشته؟