موضوعات داغ

پورشه کاین کوپه در هاله ای از ابهام

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
همانطور که می‌دانید، کمپانی خودروسازی پورشه در جریان برگزاری نمایشگاه بین المللی فرانکفورت آلمان از نسل سوم پورشه کاین رونمایی کرد و همراه با آن، شاهد رونمایی از نسخه "توربو" از این خودروی شاسی بلند بودیم که دارای حداکثر 550 اسب بخار قدرت است، اما باز جای خالی یک مدل احساس می‌شد و آن هم پورشه کاین کوپه بود که خیلی‌ها در صورت طراحی و تولید، آن را یک رقیب اصلی برای BMW X6 می‌دانستند، زیرا مدل‌های فعلی از پورشه کاین در قامت یک خودروی شاسی بلند لوکس ظاهر شده است و نمی‌توان چندان انتظاری از اسپرت بودن آن داشت.

پورشه کاین کوپه

پورشه کاین کوپه

اولیور بلوم، مدیرعامل کمپانی خودروسازی پورشه در گفتگو با خبرنگاران "اتوکار" بریتانیا اظهار داشت: شرکت ما به این موضوع فکر می‌کند که تولید یک نسخه کوپه از پورشه کاین نسل جدید می‌تواند رقیب مناسبی برای BMW X6 باشد، اما هنوز تصمیمی در رابطه با آن گرفته نشده است، زیرا اول از همه باید متخصصان بازاریابی ما وضعیت موجود را مورد تحلیل و بررسی قرار دهند و به این نتیجه برسند که آیا تولید یک نسخه کوپه از پورشه کاین جدید می‌تواند یک بازار خوب و پرفروش داشته باشد یا خیر. تاکنون تجزیه و تحلیل‌های مختلفی در رابطه با این موضوع انجام شده است و شاید در آینده یکی از محصولات ما پورشه کاین کوپه باشد، اما در حال حاضر تصمیمی برای تولید این خودرو گرفته نشده است.

پورشه کاین کوپه

پورشه کاین کوپه

علاوه بر این، خوب است بدانید که "مایکل مور" مدیر طراحی پورشه یک طرح داخلی برای پورشه کاین کوپه آماده کرده است، اما در انتظار تصمیم گیری نهایی هیئت مدیره کمپانی خودروسازی پورشه خواهد بود که آیا توجیهی برای تولید و عرضه آن به بازار وجود دارد یا خیر. در این خصوص "مایکل مور" اضافه کرد: همیشه از ما خواسته می‌شود تا پیشنهادات خود را ارائه دهیم و این جذاب‌ترین قسمت کار ما است. زمانی که شرکت سازنده از ما ایده طراحی برای تجسم مجموعه بدون محدودیت‌های مالی می‌خواهد، ما ایده‌های زیادی به آنان ارائه می‌دهیم، اما موضوع مهم این است که یک ایده باید یک طرح تجاری بسیار خوب باشد تا مورد توجه هیئت مدیره برای تولید و عرضه قرار گیرد.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/6/29
بهت نمیاد پورش وارد این حوزه شی
نکن عزیزم
1396/6/30
پورشه بیاد تو این کلاس بقیه ماشینا تو این کلاس باید لنگ بندازن
1396/6/30
از نيمرخ مثل تسلا مدل ايكس يا بي ام و x6 كه به نظرم تو اين كلاس همه ماشين ها خوشگل ميشه و من مطمنم كه تا جند سال ديكه اين كلاس خودرويي بسيار شلوغ ميشه