موضوعات داغ

هایما S5 توسط ایران خودرو در مشهد رونمایی شد + شرایط فروش

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
هایما S5 امروز طی مراسمی در سایت ایران خودرو خراسان رونمایی شد. بیژن زاهدی فرد، مدیر عامل این مجموعه از توانایی تولید بیش از 200 دستگاه روزانه این سایت در سال 93 گفت که این رقم امروزه به بیش از 600 دستگاه رسیده است. ایران خودرو خراسان در سال 94 به تولید هایما S7 پرداخت و سال جاری نیز هایما S5 را روی خط تولید برده است و در سال آتی هایما S7 توربو نیز به خط تولید این سایت منتقل می شود.
زاهدی فرد افزود که هایما در چین تحت لیسانس مزدا به تولید می رسد و بعد از خرید فاو به این شرکت چینی منتقل شده است. تولید قطعات مختلف برای خط تولید این خودروها در خراسان باعث اشتغالزایی برای 5 هزار نفر به صورت مستقیم شده است.
هایما S5 از ساعت 11 روز جاری در وبسایت ایران خودرو آماده پیش فروش است و تحویل این خودرو از دیماه به مشتریان آغاز می شود. قیمت کراس اوور هایما S5 توسط ایران خودرو 75 الی 80 میلیون تومان تعیین شده است و میزان پیش پرداخت لازم 37 میلیون تومان است اما قیمت نهایی این شاسی بلند جدید ایران خودرو در زمان ارسال دعوت نامه برای تحویل خودرو مشخص می شود.

شرایط پیش فروش هایما S5

شرایط پیش فروش هایما S5

هایما S5 به پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ مجهز است و می تواند توانی در حدود 160 اسب بخار و 223 نیوتن متر را تولید کند. گیربکس نصب شده روی این خودرو CVT است و مصرفی در حدود 8 لیتر به صورت ترکیبی دارد.
رنگ هایی که برای این خودرو در پیش فروش ایران خودرو در نظر گرفته شده، مشکلی، نقره ای، خاکستری و سفید است. همچنین سود مشارکت 16 درصد و سود انصراف 14 درصد تعیین شده است. ایران خودرو هایما S5 را با گیربکس CVT و پیشرانه توربوشارژ، مدل Noble نامیده است اما هیچ مدل دیگری برای این خودرو در نظر گرفته نشده است!
برای آشنایی بیشتر با این خودرو و آگاهی از مشخصات فنی و تجهیزات رفاهی به صفحه بررسی هایما S5 مراجعه کنید.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/7/2
قابل توجه ام وی ام با اون قیمت گذاری های الکیش
1396/7/2
خاک بر سر ایرانخودرو .هایما 25ساله باس اشغالشو بده تا مونتاژنکنه .شدیم موش ازمایش کاهی چینیا.
1396/7/2
آخه این مگه با تیگو 5 قابل مقایسس که شما میگی قابل توجه ام وی ام داخل و بیرون اینو با تیگو 5 نیو فیس مقایسه کن کاری دیگه به کیفیت ساخت هایما هم که در حد پرایده نداریم!!!!
1396/7/24
خیلی دوست دارم