موضوعات داغ

کمترین اعتماد به کدام برندهای سال 2017 خودرویی است؟

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
مجله "کانسومر ریپورتز" طی آخرین تحقیقات و نظرسنجی‌هایی که در صنعت خودروسازی انجام داده است و به نظر می‌رسد تنها بازار آمریکا را در نظر گرفته باشد، چند روز پیش لیستی از شرکت‌های خودروساز قابل اعتماد برای مصرف کنندگان ارائه کرده که جزییات آن را در خودروبانک مورد بررسی قرار دادیم، اما حالا این مجله لیستی از 10 خودروی غیرقابل اعتماد بازار، یا بهتر است بگوییم خودروهای دارای کمترین اعتماد را منتشر کرده است که در ادامه به آنان اشاره داشته‌ایم.
برای آشنایی بهتر شما با مجله "کانسومر ریپورتز"، باید گفت که این مجله در آمریکا و با نام رسمی "Consumer Reports" فعالیت خود را از سال 1936 میلادی آغاز کرده است و عمده فعالیت‌های خود را بر روی مصرف کنندگان، آموزش‌های عمومی و حمایت از آنان معطوف کرده است که حوزه مشخصی نداشته و در تمامی زمینه‌ها اگر مصرف کننده حضور داشته باشد، ورود پیدا می‌کند. در تمام زمینه‌های فعالیت این مجله، تاکنون 7 میلیون مشترک برآورد شده است که با این مجله همکاری مستقیم و غیرمستقیم دارند. جالب است بدانید هزینه تست‌های سالیانه این مجله برابر با 25 میلیون دلار عنوان شده است!!.
به بحث اصلیمان برگردیم، به 10 خودرویی رسیدیم که از دید مخاطبان مجله کانسومر ریپورتز کمترین قابلیت اعتماد را دارند، حال ما هم به ترتیب با در نظر گرفتن اهمیت (شماره گذاری شده) جایگاهی، آن‌ها را برای شما معرفی خواهیم کرد.
10- شورلت کامارو
9- مرسدس بنز GLC کلاس
8- جگوار F-Pace
7- جی.ام.سی آکادیا
6- فیات 500
5- فورد فوکوس
4- فورد فیستا
3- ولوو XC90
2- کادیلاک اسکالاد
1- تسلا مدل S

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/8/3
اینهمه میگفتن بعضیا بنز کم استهلاکه بی ام و پر استهلاکه بیان تحویل بگیرن ، بی ام و جزو بهتریناس کناره تویوتا و آئودی تو بالای جدول
1396/8/3
ولی‌ ما هنوز به پراید اعتماد داریم و تیبا رو هم بهتر‌از پراید می دونیم .
1396/8/3
شماره 1 فکر کنم اشتباه تایپی شده تسلا مدل x درسته