موضوعات داغ

تبدیل شدن نیسان جوک به یک خودروی رالی! + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
هنگامی که شما تصمیم به ساخت یک ماشین رالی می‌گیرید، معمولا برندهای اسپرت انتخاب می‌شوند یا خودروهای استاندارد همچون پژو 208 که پتانسیل تبدیل شدن به یک خودروی رالی را دارند، اما با این حال، اخیرا یک دستگاه خودروی نیسان جوک برای مسابقات رالی انتخاب شده است که در ادامه سعی داریم آن را برایتان معرفی کنیم.
لارس ولف، مالک خودروی نیسان جوک رالی است که برمبنای مدل‌های 2013 از نیسان جوک، یک خودروی رالی برای خود آماده کرده است تا با آن بتواند از تپه‌ها صعود کند، از مسیرهای خاکی عبور کند، در جاده‌های استاندارد رانندگی کند و همچنین دیگر مواردی که می‌توان در سری مسابقات رالی مشاهده کرد را با این اتومبیل کراس اوور انجام دهد.
در زیر کاپوت این خودرو، همان پیشرانه 1.6 لیتری تزریق مستقیم شرکتی فعالیت می‌کند، با این تفاوت که حالا توربوشارژرهای سفارشی بر روی آن نصب شده و همچنین اطلاعات ECU موتور بروزرسانی شده است تا عملکرد آن بهبود یافته و در رالی بتواند عملکرد پویاتری داشته باشد که متاسفانه جزییاتی از قدرت و گشتاور تولیدی موتور ارائه نشده است. علاوه بر این، در داخل و خارج اتومبیل هم از صندلی‌های اسپرت ویژه، نصب یک باله بزرگ در عقب اتومبیل، رینگ و لاستیک‌های مخصوص رالی، یک قفس رول محافظ در داخل کابین، شیشه‌های مخصوص ماشین‌های رالی و همچنین از یک ردیف چراغ LED بر روی دماغه اتومبیل استفاده شده است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/8/18
میگه ABS نداره 😨😨😨😨😨😨 فقط باید سری بازی های فورزا رو بازی کرده باشی تا بفهمی ماشین بدون ABS یعنی چی !!!!!!!!!!!!!!