موضوعات داغ

تبلیغ جرمی کلارکسون برای هواپیمایی امارات + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
پرواز می‌تواند یک تجربه استرس زا باشد، به همین منظور شرکت هواپیمایی امارات از مرسدس بنز کمک گرفته است تا برای ایجاد یک کابین "فرست کلاس" آرامش بخش با الگوبرداری از داخل کابین مرسدس بنز S کلاس، یک همکاری مشترک بایکدیگر داشته باشند.
به گفته شرکت خودروسازی مرسدس بنز، این همکاری در سال 2014 میلادی آغاز شده است، زمانی که تیم‌های مهندسی هر دو شرکت در انگلستان با یکدیگر ملاقات کردند و آخرین روند طراحی و نوآوری در کابین هواپیما را مورد بحث قرار دادند. طراحان مرسدس بنز با الگوبرداری از کابین لوکس S کلاس، یک طراحی لوکس و آرامش بخش برای هواپیما آماده کرده بودند و کارشناسان شرکت هواپیمایی امارات را تحت تاثیر قرار داده و تصمیم گرفتند تا برخی از ایده‌های مرسدس بنز را در داخل کابین "فرست کلاس" بوئینگ 777 به اجرا درآورند.

نتیجه نهایی این طراحی منجر به تعریف استانداردهای جدید در صنعت حمل و نقل هوایی، بویژه کابین‌های "فرست کلاس" هواپیما شد که از لحاظ طراحی لوکس و راحتی کاربران در نوع خود بی‌نظیر است. به عنوان بخشی از این ابتکار، شرکت هواپیمایی امارات یک کابین کاملا اختصاصی و بزرگ در اختیار مسافران درجه یک خود قرار می‌دهد که کاملا حریم خصوصی در آن رعایت شده و می‌توان فضای کابین را کاملا شخصی سازی کرد تا به یک دمای مطلوب، موقعیت مطلوب صندلی حتی در حالت جاذبه صفر (افقی کامل) و همچنین یک سکوت لذت بخش توأم با راحتی بی نظیر دست پیدا کرد. علاوه بر این، کسانی که "فرست کلاس" هواپیما را انتخاب می‌کنند، می‌توانند در شهر دبی از خودروی مرسدس بنز S کلاس برای جابجایی‌های اولیه خود استفاده کنند.
در پایان برای معرفی کابین "فرست کلاس" شرکت هواپیمایی امارات که از خودروی مرسدس بنز S کلاس الگوبرداری شده است، جرمی کلارکسون را خواهید دید که ویژگی‌های منحصربه فرد این کابین را تشریح می‌کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد