موضوعات داغ

کمک آفرود سواران به زلزله زدگان کرمانشاه

عکس مطلب اول
یم آفرود سواران با هدف کمک رسانی به زلزله زدگان عزیز غرب کشور و انجام این مسئولیت اجتماعی روز گذشته با همکاری گروه صنعتی رامک خودرو، و با تجمیع کمکهای مردمی بصورت نقدی و غیر نقدی عازم کرمانشاه شدند.
شایان ذکر است در این حرکت خودجوش مردمی که با حضور بیش از 50 خودروی شاسی بلند و خودروهای آفرود انجام پذیرفت، بسیاری از جوانان با همت شهر تهران روز سه شنبه با سرپرستی دکتر عطار زاده، از تهران راهی کرمانشاه شدند تا با حضور موثر و رساندن اقلام کمکی، سهم ارزشمندی را در این اتفاق رقم بزنند.
توسعه فرهنگ پذیرش مسئولیت های اجتماعی و همدلی و همراهی مردمی وشرکتها ی خصوصی می تواند اقدامی موثر و شایسته در مسیر فراز و نشیب های جامعه و کشور یاری رساندن به این گونه حادثه ها باشد.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/8/25
زمان دولت دهم 10 هامر برای سازمان مدیریت بحران خریداری شده بود که می تونست العان کارایی داشته باشه اما توی دولت یازدهم هامر ها رو فروختند جاش خودروی آشغال داخلی خریدن واقعا متاسفم برای سطحی نگری مسئولین
1396/8/25
بجای هامر خریدن ، بهتر نبود مسکن بی مهر تحویل مردم بیچاره نمیدادن !؟ که در ستون های اصلی ساختمان بجای بتن اجر شکسته ریختن و مقداری کمی بتن !!!!!!
1396/8/25
نمی دونم به جای هامر چی خریدن ولی اگه تویوتا خریده باشند مطمعنا کاربرد خیلی بهتری دارند.
نکته بعد این عکس یه تیوولی هست که بعید می دانم هیچ توانایی آفرودی داشته باشد.
1396/8/25
داخل ستون که نمیشه اجر تکه ریخت.
اینها ضایعاتی بودن که برای پرکردن پشت سنگ کاری استفاده شده. وگرنه تکه اجر که مقاومتی نداره.داخل همشون بتن هستشو و میلگردst۳۲