موضوعات داغ

دی اس 7 چه زمانی به بازار عرضه می شود + فیلم

عکس مطلب اول
روز گذشته گزارشی از جدیدترین محصول دی اس در بازار ایران داشتیم که خودروی کراس اوور لوکس دی اس ۷ است. امروز برای دریافت اطلاعات بیشتر به سراغ آقای علی شکوهی مدیر بازاریابی آرین‌موتور رفتیم تا در خصوص برنامه های دی اس برای سال جاری و آینده از ایشان سوال کنیم.
آرین موتور امیدوار است تا بتواند دی اس ۷ را تا اردیبهشت ماه به مشتریان تحویل دهد که البته به دلیل وابسته بودن قیمت این خودرو به نرخ ارز فعلا نمی‌توان قیمت دقیقی را برای آن اعلام کرد. این خودرو با موتور ۱.۶ لیتری ۴ سیلندر توربو که مشابه با سایر محصولات دی اس در ایران است به بازار عرضه خواهد کرد.
فعلا به دلیل بسته بودن ثبت سفارش امکان عرضه خودرو جدید وجود ندارد البته این محدودیت ها فقط مربوط به برند دی اس نمی شود بلکه سایر برندها نیز به دلیل بسته بودن ثبت سفارش امکان وارد کردن خودرو جدید را ندارند. همچنین از ایشان در مورد برنامه آریان موتور برای عرضه سایر محصولات دی اس در ایران نیز سوال شد. در این خصوص باید گفت در حال حاضر تمامی محصولات دی اس در بازار ایران حضور دارند و برای سال آینده آرین موتور تنها از مدل‌های ۲۰۱۸ این خودروها رونمایی خواهد کرد.
در ادامه میتوانید نسخه کامل این مصاحبه را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/9/12
سلام
حرف حق جواب نداره انصافا.
دم شرکت آرین گرم , واقعا مدیران کار درستی دارن و میشه گفت بیشتر طرف حق هستن.
اولین شرکتی هست تو ایران که تست درایو رسمی داره و شما ماشین میرونی خوشت امد میگیری.البته پشتیبان قوی هم دارن و راحت حرف میزنن