موضوعات داغ

فوتون ساوانا، چینی گران قیمت عظیم خودرو در نمایشگاه خودرو تهران + فیلم

عکس مطلب اول
فوتون ساوانا خودروی شاسی بلند آفرودی جدیدی از کشور چین است که قرار است توسط شرکت عظیم خودرو به بازار کشور عرضه شود و اینطور که معلوم است عظیم خودرو در صورت موفقیت این خودرو قصد تولید آن را نیز دارد.
این خودرو با قیمت حدود ۱۵۰ میلیون تومان وارد بازار خواهد شد که البته برای یک خودروی چینی گران است و عظیم خودرو باید شرایط فروش ویژه ای را برای این خودرو در نظر بگیرد تا بتواند آن را به خوبی به فروش برساند.

فوتون ساوانا

فوتون ساوانا

در خصوص مشخصات فوتون ساوانا باید به پیشرانه چهار سیلندر۲لیتری توربو شارژ با استاندارد آلایندگی یورو۵ اشاره کرد که حداکثر قدرت آن در نمونه اتوماتیک تیپ لاکچری ۲۱۴ اسب بخار و ۳۲۰ نیوتن متر گشتاور است اشاره کرد که مصرف ترکیبی آن در شهر و اتوبان برابر با ۹.۸لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. این خودرو از یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک ساخت کمپانیZF آلمان سود می برد.

فوتون ساوانا

فوتون ساوانا

از امکانات این خودرو می توان به سیستم چهار چرخ محرک با قابلیت انتخاب محورها و قفل دیفرانسیل، فرمان چند حالته، سانروف، کروزکنترل، صندلی های برقی در ردیف جلو، سنسور شیب سنج، سیستم پایداری و سیستم پاشش سوخت مستقیم اشاره کرد. یکی از اصلی ترین رقبای این خودرو را می توان دیگر خودروی چینی بازار یعنی تیگو ۷ و بی وای دی S7 دانست که هر دوی آن ها گرچه قیمت پایین تر و امکانات بهتری در مقایسه با فوتون دارند اما از نظر فنی محصولی ضعیف تر از فوتون محسوب می شوند.
در ادامه می توانید ویدیو و تصاویر تهیه شده از فوتون ساوانا را در نمایشگاه خودروی تهران مشاهده کنید.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/9/8
چه خبره مگه 150 میلیون !!! تو کاغذ از نظر فنی خوبه ولی نه شتابش مشخصه نه خدمات پس از فروش . فروشنده هم که عظیم خودرو هست با اون سابقه عظیمش :|
کل ماشینای چینی رو گرون کردن یهویی :|
1396/9/9
رینگ هاوال h9 که سال گذشته تو نمایشگاه بود انداخته زیر این