موضوعات داغ

قیمت و زمان عرضه محصولات فولکس واگن به ایران چه زمانی است؟

عکس مطلب اول
ماموت خودرو نمایندگی فولکس واگن در کشور در نمایشگاه خودروی امسال از محصولات فولکس واگن در بازار ایران رونمایی کرده است که شامل مدل سدان پاسات و کراس اوور تیگوان هستند.
تیگوان در بازه ی قیمتی خود می تواند با محصولاتی همچون سورنتو و سانتافه و رنو کولئوس و پاسات نیز به رقابت با رنو تالیسمان، تویوتا کمری، کیا اپتیما و هیوندای سوناتا خواهد پرداخت.
این خودروها به زودی و با باز شدن ثبت سفارش وارد بازار کشور خواهند شد و در صورتی که قیمت مناسبی داشته باشند از حالا می توان از موفقیت آنها اطمینان داشت. اما در این خصوص و برای دریافت اطلاعات بیشتر از عرضه ی محصولات فولکس واگن در بازار ایران خودروبانک با خانم نوریان مدیر بازاریابی شرکت ماموت خودرو صحبت کرده است که ویدیوی کامل آن را در انتهای مطلب می توانید مشاهده کنید.


نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/9/9
ایول خودرو بانک داره واقعا حرفه‌ای تر میشه سعی کنید از سایت های خبری بزرگ بیشتر الگو بگیرید برای شبکه های اجتماعی و طراحی مطمئنم روزبه روز سایت بهتری میشید
1396/9/10
میگه قیمتش فعلا بین دویستو بیست تا دویستو پنجاست تا حالا ببینیم ارکت به کدوم سمت میره . این یعنی منتظرن مردم استقبال کنن بکشن بالا ...
1396/9/11
برای چی همش میخنده؟ اه حالمو بهم زد. اقا محسن میرفتی با یه ادم درست و حسابی مصاحبه میکردی
1396/9/12
اگه خوش رويي و برخورد خوب يه فرد (مدير بازارياب) حالتو بهم ميزنه لطفا دكتر نرو! مستقيم برو تيمارستان..
1396/9/15
درسته مدیر بازاریابیه ولی ب نظرم زیادی خوش بینه و با بازار خودرویی کشور درست و حسابی آشنایی نداره.هر وقت تونست بگه فولکس واگن چن مدل ماشین داره و کیا زیر مجوعشن و هر کدوم برای کدوم بخش از اون سگمنت بازار!! که خودش مدنظر داره هس اون وقت کارش درسته.