موضوعات داغ

بایک D20 اولین محصول بایک چین در ایران را بشناسید + فیلم

عکس مطلب اول
بایک D20 یکی از محصولاتی است که دیار خودرو از آن در نمایشگاه خودروی تهران رونمایی کرد. این خودرو یک سدان کوچک چینی است که به زودی در بازار ایران به فروش خواهد رسید و بایک برای تولید آن در ایران برنامه ریزی کرده است. البته قیمت نهایی و زمان عرضه ی دقیق آن هنوز مشخص نیست.
این خودرو به امکاناتی همچون کروز کنترل، تهویه اتوماتیک، نمایگر لمسی ۶.۵ اینچی، فرمان چرمی، برف پاک کن ژله ای، سانروف برقی دو حالته، سنسور باران، فرمان هیدرولیک، سنسور دنده عقب، سیستم رهیاب ماهواره ای، دوربین دنده عقب، آینه های جانبی برقی و محفظه ی سردکن داشبورد مجهز است.
از نظر فنی این خودرو به یک موتور ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی مجهز است که می تواند ۱۱۵ اسب بخار قدرت و ۱۴۸ نیوتن متر گشتاور را تولید کند. جعبه دنده ی این خودرو نیز از نوع ۴ سرعته ی اتوماتیک و یا ۵ سرعته ی دستی است.
ترمزهای این خودرو در محور جلو دیسکی و در محور عقب کاسه ای هستند.
در ادامه می توانید ویدیو و تصاویر تهیه شده از این خودرو در نمایشگاه خودروی تهران را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/9/11
دوستان کسایی که رفتن نمایشگاه آیا میدونن بایک های جدید قراره مستقیما توسط بایک چین تو ایران به فروش بره یا مثل قبل شرکت دیار خودرو عرضه این برند رو به عهده داره؟آخه من هر چی تو عکس ها و متن ها گشتم چیزی از نام دیار خودرو نیامده بود.لطفا کسایی که میدونن بگن قضیه چیه.ممنون
1396/9/11
سلام ....من دوشنبه رفته بودم نمایشگاه با یه نفر از چینیا غرفه بایک صحبت کردم گفت دیگه دست دیار خودرو نیست و خودشون قرار مستقیم بیارن ایران و حتی گفت تو شهر صنعتی قزوین کارخونه گرفتن برا مونتاژ..... گفت الان فقط اومدیم بازارو بسنجیم....برا سال 97 شروع می کنیم..... ولی دوتا ماشین داشتن bj40 و bj80 که واقعا معرکه بودن.....
1396/9/11
من سابرینا وارداتی دارم و آخرین باری که برای سرویس گارانتی به دیار خودرو مراجعه کردم با صحبتی که با رییس تعمیرگاه داشتم عنوان کرد که دیار خودرو تقریبا تمام سهامش رو به کمپانی بایک واگذار کرده و قراره بزودی این برند معروف خودش تولید و خدمات رو بدست بگیره.
1396/9/12
این احتمالا همون بایک سابریناست که صندوقدار شده