موضوعات داغ

پژو اگزالت، هیجان انگیز ترین خودروی نمایشگاه تهران + فیلم

عکس مطلب اول
پژو اگزالت یک خودروی مفهومی است که پژو در سال ۲۰۱۴ از آن رونمایی کرده بود. این خودرو امسال توسط ایکاپ به نمایشگاه خودروی تهران آورده شده بود و در معرض بازدید عموم قرار داشت.
پژو اگزالت یک سدان بسیار مدرن با قوای محرک هیبریدی است که البته هیچ برنامه ای برای تولید آن وجود ندارد اما از فناوری های موجود در این خودرو در محصولات آینده ی پژو استفاده خواهد شد.
این خودرو مجهز به یک موتور هیبریدی است که از یک موتور برقی و یک موتور بنزینی ۱.۶ لیتری توربو تشکیل شده است و می تواند مجموع قدرت ۳۴۰ اسب بخار را تولید کند. شتاب صفر تا صد کیلومتر این خودرو ۵ ثانیه و حداکثر سرعت آن ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت است که البته محدود شده است.

پژو اگزالت

پژو اگزالت

این خودرو دارای طراحی کوپه مانند است و در حقیقت یک خودروی کوپه ی چهار در به شمار می رود. طراحی آن همه مشخصه های امروزی پژو را در شکلی بسیار مدرن و آینده نگرانه در خود دارد و نگاه های بسیاری را به سمت خود جلب کرده است.
در انتها می توانید تصاویر و ویدیوی تهیه شده از این خودرو در نمایشگاه خودروی تهران را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/9/11
روز آخر ماشینو باتری به باتری کردن تا روشن شه
1396/9/11
آقا محسن خداقوت
عجب فیلمایی از نمایشگاه گذاشتین
متشکرم از گروه خودرو بانک
1396/9/12
سلام فیلم تست و بررسی پژو 2008 چی شد؟ هنوز آماده نیست؟ درگ فقط با کپچر داره یا با بقیه کراس آورها هم درگ زدید؟
1397/10/16
این لینک بدردنخور آپارات رو حذف کنید و لینک یوتیوب بذارید. با این نمیشه درست یک ویدئو رو دبد. دائم گیر میکنه. ده بار هم باید صفحه رو لمس کرد تا اجرا بشه. جالبه یوتیوب رو حتی ۴۸۰p راحت میبینم و از نظر سرعت هم مشکلی ندارم.