موضوعات داغ

آیا مزدا به ایران باز خواهد گشت؟

عکس مطلب اول
بهمن خودرو یکی از شرکت های خوشنامی است که بیشتر به خاطر عرضه ی محصولات مزدا در بازار خودروهای سواری و کامیونت های ایسوزو در بازار خودروهای سنگین توانسته است رضایت بالای مشتریان را به خود جلب کند. این شرکت در نمایشگاه خودروی تهران امسال نیز حضوری فعال داشت و از محصولات جدیدی رونمایی کرد.
مهم ترین خبر در مورد بهمن خودرو اما عرضه ی خودروهای هاوال چین توسط این شرکت است که این کار با دو محصول شاسی بلند آغاز خواهد شد. هاوال یکی از زیر مجموعه های گروه گریت وال چین است و محصولات خود را در بازار استرالیا نیز به فروش می رساند. بهمن خودرو نیز امیدوار است که بتواند این خودروها را با قیمتی مناسب وارد بازار کند و باید گفت اگر قیمت آن ها چیزی باشد که ئیش بینی شده است می توانند عملکرد موفقی در بازار داشته باشند.
خودروبانک در گفتگویی که با خانم کربلایی زاده مدیر بازاریابی بهمن خودرو داشتند در خصوص همکاری این شرکت با مزدای ژاپن نیز سوال کرد که ایشان پاسخ دادند بهمن خودرو در حال مذاکره با مزدا است و هفته ی آینده نیز مدیران ارشد مزدا به ایران خواهند آمد.
در ادامه می توانید این مصاحبه را به صورت کامل مشاهده کنید.


نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/9/12
در بازار انحصاری و مافیایی خودرو هر شرکتی که باشد به دنبال سود خود خواهد بود و همه می داانیم سود تو محصولات بونجول چین است. درد واقعی انجا است که این شرکتهای مونتاژ کار در این بازار انحصاری اسم خودشان را خودرو ساز گذاشته اند!!!!!!!!!!!!!!!!!! با این وزیر جدید نیز صنعت خودرو در طول 4 سال اگر پس نرود جای شکر خواهد داشت.
1396/9/12
سلام
تو این آشفته بازار خودرویی ایران ،واقعا جای مزدا خالیه تا با حضورش تسلی خاطر دوستداران ماشینهای ژاپنی باشه.
1396/9/12
وقتی بازاریابی یه شرکت دست یه خانوم باشه که نه ارزش بزند رو میفهمن نه دانش اطلاعاتی خودرو داره باید شرکت قدیمی بهمن موتور هاوال تولید کنه
1396/9/12
با سلام و احترام
سوالی داشتم قیمت خودرو چینی خارج از کشور چندان ارزان نیست پس چرا وارد ایران می شود قیمتش نسبت به همرده های غیر چینی خیلی پائین تر است مثلا j5 تو دبی حدود 45 میلیون و النترا حدود 65 میلیون ولی تو ایران با اختلاف فاحشی فروخته مشود با هزینه های گمرگی هر جور حساب کنید قیمت خودرو چینی خیلی پائینه؟