موضوعات داغ

بورگوارد BX7 شاسی بلند بزرگ بورگوارد در نمایشگاه خودرو تهران + فیلم

عکس مطلب اول
بورگوارد نام یک برند بسیار قدیمی آلمانی است که پس از نیم قرن و در سال 2008 این شرکت با سرمایه گذاری فوتون چین دوباره احیا شد و در سال 2015 توانست پس از مدت ها مجدد یک محصول جدید را به بازار معرفی کند.
در نمایشگاه خودروی تهران نیز این برند یکی از غرفه هایی را در اختیار داشت که توجه بسیاری بدان جلب شده بود و دو محصول کراس اوور خود یعنی مدل های BX5 و BX7 را به نمایش گذاشته بود. قبلا به مدل BX5 پرداخته ایم و حالا می خواهیم نگاهی به خودروی بزرگ تر و قوی تر BX7 داشته باشیم.
بورگوارد BX7 شاسی بلند بعدی این برند چینی-آلمانی است که طبق گفته کیان موتور وارنا در حدود قیمتی 250 میلیون تومان وارد بازار خواهد شد. البته این تنها یک پیش بینی است و اگر قوانین واردات پس از باز شدن ثبت سفارش تغییر کند، ممکن است این قیمت نیز متفاوت باشد.

بورگوارد BX7

بورگوارد BX7

بورگوارد BX7 به یک موتور 2 لیتری توربوشارژ به حجم 1981 سی سی مجهز است و می تواند حداکثر 224 اسب بخار و 300 نیوتن متر گشتاور را تولید کند. گیربکس نصب شده روی بورگوارد 7 سرعته خودکار دوکلاچه است که توسط شرکت BorgWarner طراحی شده است. البته قرار است در آینده یک پیشرانه پلاگین هیبریدی 401 اسب بخاری نیز برای نصب روی بورگوارد BX7 عرضه شود.
از امکانات این خودرو می توان به سیستم ورود و استارت بدون کلید، سانروف برقی، تودوزی چرمی، گرمکن صندلی های جلو، تهویه خودکار دوگانه، تنظیم برقی صندلی های جلو، حافظه ی صندلی راننده، نمایشگر داخل کابین، سیستم هشدار نقطه کور، فرمان چرمی، سیستم کنترل پایداری، ترمز پارک الکترونیکی و اتوهلد اشاره کرد.
در ادامه می توانید تصاویر ویدیوی تهیه شده از این خودرو را مشاهده نمایید.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/9/12
با این قیمت و یدک کشیدن اسم چین انتظار نمیره موفق باشه.تقریبا بعیده
1396/9/12
چه خسته ای تو این ویدیو محسن خان