موضوعات داغ

بی وای دی S7 چه زمانی و با چه قیمتی به بازار می آید؟

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
شرکت کارمانیا به عنوان نماینده بی وای دی در بازار ایران یکی از شرکت های فعال در نمایشگاه خودروی امسال بود. البته کارمانیا در نمایشگاه سال گذشته نیز حضوری فعال داشته و افراد زیادی از غرفه این شرکت بازدید کردند.
کارمانیا قبلاً محصول بی وای دی S6 را در بازار ایران عرضه کرده است که یک خودروی کراس اوور با موتور ۲.۴ لیتری است که بر روی پلتفرم نسل قدیم لکسوس RX ساخته شده است.
امسال نیز کارمانیا در غرفه خود در نمایشگاه خودروی تهران از خودروی کراس آور جدیدی با نام بی وای دی S7 رونمایی کرد. این خودرو در حقیقت نسخه‌ای ارتقا یافته از مدل S6 است که به موتور قدرتمند تر و امکانات بیشتر مجهز شده است.
برخلاف مدل S6 که از موتور ۲.۴ لیتری تنفس طبیعی استفاده می کرد در بی وای دی S7 از موتور دو لیتری توربو استفاده شده است که بیش از ۲۰۰ اسب بخار قدرت را می تواند تولید کند.
بی وای دی همچنین برنامه دارد تا از طریق شرکت کارمانیا کراس اوور تانگ را نیز در بازار ایران عرضه کند. در همین راستا گفتگویی داشتیم با آقای زرین فکر مدیر بازاریابی شرکت کارمانیا.
ایشان تایید کردند که کارمانیا امیدوار است تا پایان سال ۹۶ مدل تانگ را وارد بازار ایران کند. همچنین جالب است بدانید که ظرفیت فروش خودروی بی وای دی S7 تکمیل شده است و خودروهایی که قرار است در ماه مرداد سال ۹۷ تحویل تحویل مشتریان شهروند همگی به فروش رفته اند و این شرکت در حال برنامه ریزی برای ثبت نام دوباره خودرو برای تحویل شهریور ۹۷ است بی وای دی S7 با قیمت زیر ۱۳۰ میلیون تومان در حال حاضر به فروش می رسد و شرکت امیدوار است که قیمت‌ها در آینده افزایش پیدا نکند.
در ادامه می توانید متن کامل این مصاحبه را در ویدیوی زیر مشاهده کنید.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/9/13
چینی ها هم دارن گرون میشن :|
واقعاً دست دولت و مسولین درد نکنه که نه نظارتی دارن و نه به فکر مردم هستن و تازه میخوان تعرفه ها رو هم افزایش بدن :|
1396/12/5
چینی ها گرون نشدن کیفیت ارتقا پیدا کرده و افزایش کلی قیمت برای همه خودرو ها اعم از چینی کره ای و... هست