موضوعات داغ

افزایش قیمت نجومی بی ام و سری 7، لوکس باواریایی 10 رقمی شد!

عکس مطلب اول
بی ام و سری 7 از جمله خودروهای لوکسی بود که قبل از بسته شدن ثبت سفارش به صورت رسمی توسط پرشیاخودرو رونمایی شد و با قیمتی در محدوده 700 الی 800 میلیون تومان وارد بازار شد. استقبال از این خودرو چنان خوب بود که به سرعت مدل های مختلفی از آن در نمایشگاه های خودرو به نمایش گذاشته شد ولی با بسته شدن ثبت سفارش روند واردات آن متوقف شد و حال قیمت این خودرو در بازار آزاد سر به فلک کشیده است.

بی ام و سری 7

بی ام و سری 7

اگر به آگهی های فروش این خودرو در بازار آزاد سری بزنید با قیمت های نجومی مواجه خواهید شد که نشان از افزایش قیمت عجیب این خودرو دارد. قیمت هایی که گاهاً تا بیش از یک میلیارد و 200 میلیون تومان نیز رسیده است که البته کاملاً حبابی بوده و خرید و فروشی با این قیمت انجام نمی گیرد اما به نظر می رسد با این روند شاهد افزایش چشمگیر این خودروی لوکس باشیم و احتمالاً افزایش قیمتی چند صد میلیونی به زودی در بازار داشته باشد و با روند کم شدن این خودرو در بازار، این کالا به خودرویی لوکس تبدیل شود که دیگر تعداد نسخه صفر کیلومتر آن در بازار کم شود و خود نیز دلیلی بر افزایش قیمت آن باشد.

BMW 730Li

BMW 730Li

حال باید دید با توقف روند واردات خودروهایی چون بی ام و سری 5 و بی ام و سری 7، آیا پرشیاخودرو شروع به عرضه نمونه های ارزان تر همچون سری 1 و سری 2 خواهد کرد یا خیر؟

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/10/12
سفرمون خالی جیبمون خالی هوامون آلوده شادی نداریم اتفاقای خوب کم گرونی زیاد فساد بیداد رانت تا دلت بخواد حسرت ماشین خوب سوار شدنو کجای دلم بذارم
نمیدونم براچی زنده‌ایم ):
1396/10/12
تو ایران کسی بابت سری ۱ و ۲ پول زیاد نمیده مدت زیادی بود تو بازار حضور داشتند نسلای قبلش ولی خیلی کم دیده میشد ی جورایی دیگ پرشیا خودرو و ... باید به فکر فروش خیلی کم باشندبی ام و سری ۵ نهایتند با همون ۴۳۰ تومن مشتری داشت