موضوعات داغ

داتیس خودرو مجوز رسمی از هیکو اسپرتیو آلمان ندارد! + فیلم

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
داتیس خودرو شرکتی است که اخیرا در نمایشگاه خودروی تهران اقدام به رونمایی از محصولات ولوو کرد و وعده داد که به زودی این خودروها را در بازار کشور عرضه خواهد کرد. همچنین داتیس خودرو مدعی داشتن نمایندگی شرکت هیکو اسپرتیو در ایران نیز شده است اما اخیرا رسانه ی ملی به مردم در خصوص خرید خودرو از شرکت های فاقد مجوز هشدار داده است که این شرکت ها مجوزی برای پیش فروش کردن خودروهای وارداتی ندارند.
در گزارشی که در ویدیوی زیر می‌توانید مشاهده کنید سازمان حمایت از مصرف کنندگان هشدار داده است که ادعای داتیس خودرو مبنی بر داشتن گواهی نمایندگی شرکت هیکو اسپرتیو آلمان خلاف واقع است و این شرکت مجوز رسمی از هیکو اسپرتیو آلمان را ندارد.
در این خصوص مردم باید هوشیار باشند و از خرید خودرو از شرکت های فاقد مجوز پیش فروش و فاقد نمایندگی رسمی جدا خودداری نمایند.
در ادامه می توانید گزارش صدا و سیما را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/10/18
نمیدونم وزارت صنعت و معدن چه مشکلی با داتیس خودرو داره که نمیزاره ماشین وارد کنه.بابا داتیس خودرو نماینده رسمی هیکو اسپورتیو هست و میتونید تو سایت رسمی هیکو آلمان هم اسم داتیس خودرو و ادرسش رو ببینید.حتی مدیران هیکو هم برای اطمینان خاطر مشتری تو نمایشگاه شهر آفتاب تو غرفه داتیس بودند.ولی متاسفانه فعلا که دولت به داتیس خودرو روی خوش نشون نداده و حتی ماشین هاش تو لیست ثبت سفارش نیست و طبیعتا با این شرایط پیش خرید ازش اشتباهه نه اینکه نمایندگی رسمی نیست چون نمیزارن ولوو وارد کشور کنه
1396/10/18
اگ نداره چرا تعطیلش نمیکنند ؟؟؟ یادمه در خصوص نداشتن مجوز حکم صادر کردند ک نمایندگی های خودرویی ک مجوز رسمی ندارند حق ورود خودرو ندارند و خیلی از شرکتا بسته شد ولی داتیس خودرو جزوش نبود !!!
ی چیز جالب دیگ بعد از اینکه ی سری شرکتا ک خودرو هاشونو فروختند و خودرو رو تحویل ندادند(حتی نمایندگی هاوالم جزوش بود) دولت بعد اعلام کرد ک مجوز ندارند،خب اگ میدونید مجوز ندارند چرا درشو نمیبیندید چرا بشون بدون مجوز حق زدن شرکت میدید،هاوال ک نمایندگی رسمی بود!!!
فرق مسئولیت اینور و با اونور مقایسه کنید بنز و با اقساط بدون سود چند ماهه با چه قیمتی میشه خرید اینور خودرو رو سه برابر قیمت میخری بعد میگند نمایندگی نبوده اصنم معلوم نمیشه مسئولش کی بوده.
1396/10/18
داتیس خودرو = کلاه بردار خودرو